Gaming buddies gezocht

  • 9 June 2023
  • 16 reacties
  • 615 × bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi allemaal! Ik zoek mensen om mee te gamen, wel graag 18+ omdat ik zelf 24 ben. Of het nou multiplayer games zijn, of via Shareplay (Playstation); allemaal welkom. Zelf game ik voornamelijk via mijn Playstation, omdat ik dit het fijnste platform vind, maar ik heb gelukkig ook de mogelijkheid om via mijn laptop te gamen. Ik zet hieronder een paar games neer die ik persoonlijk leuk vind om te spelen, maar ik sta ook open voor andere opties!

  • Dead by Daylight (echt een grote favoriet die ik al tijden niet meer gespeeld heb! - Playstation)
  • Friday the 13th (Playstation)
  • Overcooked 2 (Playstation)
  • 7 Days to Die (nog niet veel gespeeld, maar lijkt mij wel tof - Playstation en PC)
  • Ark (Playstation en PC)
  • Minecraft (Playstation en PC)
  • Fall Guys (Playstation)

Ik speel dus voornamelijk via de Playstation, maar sommige zijn natuurlijk ook crossplay friendly zoals DBD. Het lijkt me ook leuk om via Shareplay samen te spelen, met name horror games, zoals de Resident Evil reeks. 

Oh, en mochten er hier mensen zijn die bordspellen etc. ook leuk vinden en toevallig in omgeving Utrecht of omgeving Tilburg wonen, dan zou dat ook nog een optie kunnen zijn.

Laat vooral een reactie achter of stuur een berichtje als je interesse hebt! :)


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

16 reacties

Reputatie 3
Badge +7

Hey, ik ben Morris 19 en zelf speel ik op de pc. Een enge horror pc co-op game die mij wel leuk leek is the outlast trials maar wil ook wel andere games proberen. Mijn discord is Nihil#7244 als het je leuk lijkt om the outlast trials te proberen of een ander spel te zoeken. ^^

Badge

Hey ik ben Eva 24 jaar. Speel zelf ook graag horrorspellen op PS4 heb bijvoorbeeld de dark pictures anthology reeks. Op de PC zag ik ook laatst the outlast trails dat lijkt me bijvoorbeeld een gaaf spel om te proberen! Mijn profiel naam is Evathehitman voor Steam en PS4 als je het leuk lijkt om een x samen te gamen. 

 

 

Reputatie 4
Badge +4

hee! Ik game altijd op pc en de enige game die ik dan multi speel is minecraft, ik speel ook phasmophobia en red dead online :)

Reputatie 3
Badge +3

Hey @Nikki ik ben Jardi, 24 jaar. Heb alleen een computer waar ik op game. Ik speel allerlei games en heb ook veel van de games die je opnoemt gespeeld. Dead by Daylight heb ik een jaren geleden gespeeld en is enorm leuk als je het samen over Discord bijvoorbeeld speelt. Op het moment speel ik veel single player games, maar het lijkt mij ook leuk om weer eens terug te komen in Minecraft.

Reputatie 6
Badge +11

Hey 

 

mocht je eens samen willen game mag je altijd een pbtje sturen. Geld voor iedereen trouwens speel ook minecraft 

Reputatie 2
Badge +3

Hey nikki wat is je ps4 naam? Dan kunnen we eens samen wat spelen?

Badge

Hey ik ben Karima, ook 24 jaar. Ik heb DBD een tijdje terug gespeeld op PC maar heb het ook wel op de PS5. Speel verder niet heel veel meer, af en toe weleens als ik tijd heb

Reputatie 3
Badge +3

Hey, ik ben Amber, 24 jaar. Ik speel ook graag dbd, ook weer tijdje geleden weer haha. Phasmophobia is ook wel echt een leuk spel om te spelen met zn alle :p en fallguys is echt geniaal. Ik speel op ps en pc, dus zeg maar als je keer wilt gamen :). Geld voor iedereen!

Badge

Hallo,

Ik ben menno en 29jaar oud. ik speel primair op de pc maar heb ook een ps5 en switch. Ik heb dbd op de pc, ik weet niet of crossplay mogelijk is, maar zoja dan wil ik gerust een keer spelen. fall guys heb ik zowel op mijn ps5 als pc. mocht je zin hebben om een keer te gamen let me know.

 

menno.

Badge

Hey, ik ben Martijn, 28 jaar oud. Speel vooral op de pc en soms nog eens een spel op de superfamicom. Heb op Steam wel een aantal multiplayer games staan, je kan mij altijd een berichtje sturen! 

Badge

ben altijd via de pc te bereiken qua games

Reputatie 1
Badge

Hoi hoi,

 

ik speel zelf op de ps5, maar zoek ook mensen om te gamen. Speel zelf ook minecraft en fall guys. Ik kom ook uit omgeving Tilburg.

voel je vrij om me te berichten :)

Badge

Hallo, 
Ik ben Jelte en ben ook 24 jaar.
Ik speel zelf ook voornamelijk op playstation (4) maar dan vooral singleplayer games, maar game ook wel eens op pc voor de multiplayer games. 

Hou zelf erg van games met een verhaal erin. 

Ik ben zelf ook dol op bordspellen spelen en woon in Amersfoort, wat 20 minuten met de trein is naar Utrecht.

Reputatie 1
Badge

Hey @Nikki,

 

De games die je opnoemt vind ik zelf ook leuk! heb ze niet allemaal, maar bijvoorbeeld wel Ark eens eerder gespeeld. Zelf doe ik nu Palia sinds kort vanwege de open beta, maar dit is niet echt een horror game :P Lijkt wat richting de Minecraft/Sims/Valheim/Animal Crossing. Op zich wel een schattig spel. Ik speel zelf alleen PC games, omdat ik geen PlayStation heb, maar als je eens een keer samen wilt gamen, laat me maar weten. 

 

Groetjes :)

Reputatie 4
Badge +4

Hey @Nikki,

Het verbaast mij nog dat mijn PlayStation 4 nog opstart maar ik speel graag nog een keertje met je mee!

Lijkt me tof om een keertje o.a. een van de spellen die je opnoemt samen te doen.

Ik ben woonachtig tussen Breda en Tilburg en met de auto ben ik zo in Utrecht. Wat dacht je ervan samen eens een spel te spelen en wie weet als de klik er is af te spreken in een gamecafe waar bordspellen gespeeld kunnen worden?

Ps; ik ben 25, deze vrijdag 26 jaar. 

Laat maar weten via een privebericht mocht je interesse hebben!

Reputatie 7
Badge +7

Ik heb sinds vandaag playstationPlus, ik sta open om online nieuwe games samen te spelen:)