Gamers gezocht

  • 3 August 2023
  • 7 reacties
  • 238 × bekeken

Reputatie 3
Badge +5

Hoi allemaal,

Zoals jullie zien zoek ik nieuwe gamers

Ik speel games op de:

- PC ; namelijk deze games

• League of Legends

• Runescape

• Fortnite

 

- Playstation; namelijk deze games

• Fortnite

• Fifa

• Fall Guys

-Nintendo Switch; namelijk deze games

• Verschillende Mario games

• Pokémon

• Super Smash Bros. Brawl


Mocht je zin hebben om eens samen te gamen, laat het mij weten😃

Discord: kfcmadlife

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Reputatie 3
Badge +7

wil je remnant 2 proberen op de pc?

Reputatie 3
Badge +5

wil je remnant 2 proberen op de pc?

Wat voor game is remnant 2 eigenlijk ?😄

Reputatie 3
Badge +7

@N046  hmm zoek het op op youtube, een spel dat je co-op kan doen. een soort soulslike looter shooter waarbij je wapens enzo kan unlocken en classes en zelfs geheime classes en een coole build kan maken om naar moeilijkere plekken te gaan enzo. Dat is een beetje wat ik er van weet, ik wou niet teveel opzoeken

Reputatie 7
Badge +7

Wat leuk om te lezen dat je zoveel games speelt.

Ik vind Fall Guys en League of Legends nog wel leuk! Bij Fall Guys is het echt hilarisch als je met ze alle door de deurtjes heen moet rennen en de helft niet open gaat. 

Welke pokemon games vind je goed voor de switch?

Reputatie 1
Badge +2

Vriendschapsverzoekje verstuurd! Ik game nu iets minder vaak dan vroeger wegens onstabiel internet, maar ben sinds kort weer met RuneScape gestart! Fortnite speelde ik regelmatig en dat doe ik nu af en toe nog (met zware lag tot mijn frustratie) 😜

Reputatie 3
Badge +5

Wat leuk om te lezen dat je zoveel games speelt.

Ik vind Fall Guys en League of Legends nog wel leuk! Bij Fall Guys is het echt hilarisch als je met ze alle door de deurtjes heen moet rennen en de helft niet open gaat. 

Welke pokemon games vind je goed voor de switch?

Ik vind ze bijna allemaal wel goed, Pokémon Let’s go Pikachu/Eevee moet ik nog aanwennen wel. Aangezien het een totaal andere game play is. 

Reputatie 3
Badge +5

Vriendschapsverzoekje verstuurd! Ik game nu iets minder vaak dan vroeger wegens onstabiel internet, maar ben sinds kort weer met RuneScape gestart! Fortnite speelde ik regelmatig en dat doe ik nu af en toe nog (met zware lag tot mijn frustratie) 😜

Speel je Runescape3 of Old School Runescape?😎

Ik ben al maanden onactief op Runescape maar het account heb ik nog gelukkig haha

Kunnen eens samen gamen als je wilt?

Fortnite speel ik afentoe nog, speel je op Playstation of PC?