Skip to main content
LisaEmma_
Socializer
March 1, 2022

Gamen :)

• March 1, 2022
  • 13 reacties
  • 323 × bekeken

Hi lieve allemaal, 

Ben heel erg benieuwd of er hier mensen zijn die toevallig Among Us spelen? Of misschien Animal Crossing? Of toch Mario Kart? Haha. 

Dat zijn momenteel een beetje de enige games die ik erg leuk vind om te spelen, alleen heb ik niemand om dat ook daadwerkelijk mee te doen. 

Lijkt me leuk om mensen te leren kennen die deze games ook leuk vinden. 

Privé bericht mag ook! :)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

13 reacties

Quinty
Myth
October 11, 2022

@Kelly Je kan idd joinen via je mobiel ik heb een ‘TE’ oude Mac book die among us niet aan kan =(

ℹ️ Heb je een vraag? Wees niet bang om hem te stellen. Ik ben vegetarisch dus eet je niet op. Ik hed dyslexie dus leez leker dor myn fouden heen! (#chefbadeend)
Charley
Guru
October 11, 2022

Hee, 

Ik heb vroeger heel veel among us gespeeld, toen het helemaal in was. Maar ik zeg geen nee tegen het nog een keer spelen hoor 😝

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.” ― Mark Twain
The Ineffable Bookworm
Myth
October 12, 2022

@The Ineffable Bookworm Leuk, we kunnen zeker wel wat plannen! Laat maar weten als je klaar bent. 

Zal ik doen @Naoomi !

Wordt sowieso tijd dat ik mijn eiland eens goed decoreer want ik ben er al sinds mei dit jaar mee bezig geloof ik.

"Zelfs al loop je over een pad bedekt met rozendoorns waar je doorheen moet vechten, in plaats van een snel pad uit het doolhof dat 'leven' heet, je komt er veel sterker uit dan je ooit voor mogelijk had gehouden." - The Ineffable Bookworm