Skip to main content

gameclubje starten

• September 28, 2025
  • 10 reacties
  • 159 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hey ik weet niet of het er al is maar mij lijkt het leuk om n gameclubje te beginnen om samen online te kunnen gamen  laat maar weten als jullie dit ook leuk lijkt ? gr.joeri

Bericht van Join Us
Dit is een initiatief van een member. Join Us heeft hierop geen toezicht en draagt geen verantwoordelijkheid voor de groepsapp, berichten en/of activiteiten die hieruit voortkomen. Ontmoet mensen die je online leert kennen altijd op een veilige manier.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

Lucario
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • September 28, 2025

Het lijkt mij leuk maar welk spel? Ik heb Pokémon en ik heb ook minecraft maar die heb ik nog nooit gespeeld. Ik bedoel in Nintendo Switch 2.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Supercharger
  • September 28, 2025

Vanalles wou dan n app maken ervoor kun je gameverhalen delen of vragen of iemand online kan komen voor bv. Minecraft  of  je deelt iets wat je tijdens n game hebt meegemaakt is n beetje van alles wat ook kwa platform :-) gr.joeri

FurryGamerzz.paprika
Forum|alt.badge.img+5

Ik heb Pokémon go,  candy crush,  roblox en minecraft bedrock. Dus als deze je aanspreekt ben ik in! Ook megapolis trouwens

Lucario
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • September 28, 2025

O ik snap het.

• September 28, 2025

Speel op pc ets 2 en f25 en f22 en heb switch waar minecraft en f23 en nog een paar andere games op doe en op tel heb ook minecraft en f23 en nog andere games alleen kan geen minecraft op pc krijgen 

basdvw433
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • September 28, 2025

Hoi hoi,

Ik heb even een kleine disclaimer aan je post toegevoegd. 

Groetjes,

Bas

Niels001
Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • September 28, 2025

Hey Joeri, wat een leuk idee! Zit jij in de discord? Dan kunnen we het er daar nog even over hebben als je wil. 

Gr. Niels

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Supercharger
  • September 29, 2025

Nee ik zit nog niet bij Discord maar kan wel n x aansluiten binnenkort gr.joeri

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • September 29, 2025

Heyhoi,

Misschien kun je een Discord (privé) groep aanmaken en kan iedereen, die dat wilt, via daar aansluiten. Je mag mij ook toevoegen :)

Ik speel voornamelijk: F25, League Of Legends, Rocket League en Fortnite. Laatste tijd wel een stuk minder, maar mocht er ooit een groepje zijn om een keer wat te gamen, sluit ik graag een keer aan!

Groetjes,

Mitchel

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Supercharger
  • October 4, 2025

Heb prive Discord groep gemaakt kan voor diegene die wil n pb sturen met de link naar de Discord groep gr.joeri