Skip to main content
Stridande
Legend
January 23, 2026

Game: Woordslang

• January 23, 2026
  • 89 reacties
  • 321 × bekeken

De titel zegt het al…

We gaan een MEGA woordslang maken :D

Voor iedereen die zich verveelt of een erg productieve bijdrage wilt leveren aan de community:

Het is heeeel simpel. Iemand start met een woord (IK) en diegene erna, typt een woord dat BEGINT met de LAATSE letter van het VORIGE woord. Duidelijk?

Bv: Appel → lama → ananas → supercalifragilisticexpialidocious →  schaap → etc.

Beginwoord: Axolotl

(Volgend woord begint dus met de L )

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

89 reacties

January 23, 2026

Axolotl - Liefde

January 23, 2026

Liefde - Evenwicht -

January 23, 2026

Liefde - Evenwicht - Toxisch

Stridande
StridandeAuteur
Legend
January 23, 2026

Liefde - Evenwicht - Toxisch - Hottetottetentententoonstellingsruimte

Alle wegen leiden naar Rome, maar idk wat ik in Rome moet doen. Waarschijnlijk slapen.
January 23, 2026

Liefde - Evenwicht - Toxisch - Hottetottetentententoonstellingsruimte - Evolutie

Bevrorende
Master
January 23, 2026

Liefde - Evenwicht - Toxisch-Hottetottetentententoonstellingsruimte - Evolutie-evenementen 

"A wise man gets more from his enemies than a fool from his friends."
Stridande
StridandeAuteur
Legend
January 23, 2026

Liefde - Evenwicht - Toxisch-Hottetottetentententoonstellingsruimte - Evolutie-evenementen - Noodles

Alle wegen leiden naar Rome, maar idk wat ik in Rome moet doen. Waarschijnlijk slapen.
January 23, 2026

Liefde - Evenwicht - Toxisch-Hottetottetentententoonstellingsruimte - Evolutie-evenementen - Noodles - studentenkamer - 

FurryGamerzz.paprika
Master
January 23, 2026

Liefde - Evenwicht - Toxisch-Hottetottetentententoonstellingsruimte - Evolutie-evenementen - Noodles - studentenkamer - Rotterdamseweg 

Message is signed by a femboy furry
January 23, 2026

Liefde - Evenwicht - Toxisch-Hottetottetentententoonstellingsruimte - Evolutie-evenementen - Noodles - studentenkamer - Rotterdamseweg - graafmachine -