Skip to main content

Game maatjes gezocht!

• September 8, 2025
  • 2 reacties
  • 113 × bekeken

Rebecca

Na een lange tijd te kleven aan 1 bepaalde (engelse) online community kwam ik erachter dat ik toch ook graag meer nederlandse vrienden wil om mee te gamen.

Ik zoek voornamelijk mensen die Nintendo spelen. o.a Mario Kart 8DX, Mario Party Jamboree/Superstars. Een potje Switch Sports of Just Dance kan ook nog. Ook heb ik steam maar ben daar momenteel niet veel mee bezig.

Iets meer info over mij: Ik ben 21 jaar op moment van schrijven en woon in Veghel. Het liefst vind ik ook mensen waar ik in het echt mee kan gamen. Ik sta ervoor open om te reizen naar Uden en Eindhoven per bus.

Laat even een reactie achter als je interesse hebt, dan kijk ik of het klikt (: 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • September 8, 2025

Hoi Rebecca.

Ik woon in Tilburg, mogelijk is dat te ver voor je, maar ik dacht ik schrijf toch effe.

Ik vind het ook heel leuk om te gamen. Ik speel voornamelijk wel op mijn PC en een van mijn favoriete games is Stardew Valley. Maar ik vind het ook heel leuk om Nintendo games te spelen, alleen speel ik ze de laatste tijd niet veel, omdat ik er niet echt een goed maatje voor heb. Want Nintendo games zijn eigenlijk alleen leuk om samen met iemand te spelen naar mijn mening. Zelf heb ik een Nintendo Switch en vind ik vooral alles van Mario leuk. Mario Kart, Super Mario bros, Smash bros, Mario Party, etc.

Mocht je interesse hebben elkaar verder te leren kennen dan kun je me een DM sturen ;)

Forum|alt.badge.img+1
  • Socializer
  • September 9, 2025

Hoi Rebecca,

Ik heb weleens Mario bros en Mario kart voor de Wii, online via mijn computer met vrienden gespeeld. Dat ging vrij goed toen. Lijkt je dat toevallig ook leuk om te doen? Ik denk dat de Wii U ook kan, maar daar heb ik nog niet zoveel ervaring mee. (Ik woon trouwens in de buurt van Den Bosch, alleen op het moment lukt veel reizen voor mij niet echt.)