Game maatjes gezocht :)

  • 9 June 2023
  • 16 reacties
  • 619 × bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Hallotjes!

Ik zag wat topics voorbij komen van mensen die maatjes zoeken om mee te gamen, en het leek me wel leuk om zelf ook eentje te maken. Het lijkt me heel leuk om een discord groepje of iets te hebben gericht op gamen en samen spellen te doen, en in call te gaan enzo, of een eigen minecraft server maken etc.

Ik speel zelf op de pc, en de (online) games die ik geweldig vind en speel zijn:

  • Red Dead Online
  • Phasmophobia
  • Minecraft

Stuur me een berichtje en ik zal mijn discord tag sturen! :)) 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

16 reacties

Reputatie 6
Badge +11

Hey goede morgen :) 

 

Ik sta er altijd voor open om gezellig minecraft te spelen:) of een andere game die we beide hebben. 

Reputatie 5
Badge +7

Heyhey, het lijkt me leuk om Minecraft of Red Dead Online te spelen. ik was van plan om Red Dead eens uit te gaan proberen maar ik begrijp er nog niet zo veel van. Als je interesse hebt kan ik mijn discord wel delen eventueel. Groetjes Roy

Reputatie 3
Badge +3

Hey @lies.v, mij lijkt het ook wel leuk. Ik ben zelf ook nog opzoek naar personen om mee te gamen. Een Discord groep is dan inderdaad handig. Ik speel allerlei games en heb ook de drie bovenstaande games gespeeld.

Reputatie 3
Badge +6

Beetje laat, maar ik sluit graag aan!

Badge

Heeyy @lies.v, wat leuk dat je een game maatje zoekt. Wie weet heb je er al een paar gevonden, maar ik dacht ik probeer het ook maar.

 

Mijn naam is Daniël en ik ben 21 jaar. Ik game regelmatig en waaronder ook Minecraft. Bij interesse kan ik altijd mijn discord sturen! Groetjes Daniël :)

Reputatie 1
Badge +3

Hallooo, ik heb zelf ook Minecraft en heb al meer dan een jaar niet meer online erop gespeeld, als het nog kan wil ik me ook graag aansluiten.

Reputatie 1
Badge

Ik sluit me ook graag aan als het nog kan. Ik heb het net als piLot_Lasse zelf ook al een tijdje niet meer gespeeld maar ik zou het wel leuk vinden.

Badge

Hoi!! Mij lijkt het leuk om me aan te sluiten bij de game groep!

Reputatie 1
Badge

Het zou mij ook leuk lijken om aan te sluiten! 

Badge

Ik zou ook wel willen aansluiten! Ik heb alle spellen die jij benoemt

Reputatie 1
Badge

Ik zou ook willen aansluiten

Badge +1

Hoii hoii.

 

Ik heb een eigen minecraft survival server.

Ik ben Op dit moment Nog op zoek naar mede spelers en ook naar nieuwe vrienden.

Mocht je interesse hebben om in contact te komen dan hoor ik het wel.

 

Groetjes

Badge +2

Hey, is dit nog een levende server? zo ja zou ik mij ook wel aan willen sluiten :)

Reputatie 3
Badge +5

Ben geïnteresseerd in een Minecraft groep. Misschien kunnen we er samen wat in betekenen. Ik weet waar een soort van server kunt aanmaken, waar dan standaard 10 mensen tegelijk op kunnen. Een survival wereld met een protectie, zodat ieder een stukje land kan claimen. als er mensen interesse in hebben, laat mij weten😁

Reputatie 4
Badge +4

wow zoveel interesse wat leuk!! Ik zou een discord groep aan kunnen maken en jullie uit kunnen nodigen, stuur me vooral ff een berichtje op disc! :))

mijn disc naam is: lissiex

Reputatie 4
Badge +4

Ik heb je een vriendenverzoek verstuurd en zie graag een uitnodiging voor de Discord server tegemoet!

Vind spellen als Phasmophobia, Minecraft, Rocket League en met name co-op (puzzle) games erg vermakelijk.