Skip to main content

Game maatjes

• June 12, 2025
  • 8 reacties
  • 239 ร— bekeken

Heyy hallo!

Zijn er nog mensen die zin hebben om af en toe een potje te game? Ik speel de meest populaire spellen wel dus denk dat er wel raakvlakken te vinden zijn.

ย 

Doe mijn even een dm als je dat leuk lijktย 

Groet,

Damian

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

8 reacties

Lucine
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • June 15, 2025

Hey!ย 

ย 

Mijn grootste hobby is gamen, dus wellicht kunnen we wat samen spelen als je het leuk lijkt!ย  Je kan me altijd een bericht sturen :)

ย 

Groetjes Lucine

plingo
Forum|alt.badge.img+4
  • Supercharger
  • June 24, 2025

minecraf?

• June 24, 2025

minecraf?

Stuur maar een dm :)

Forum|alt.badge.img
  • Explorer
  • July 10, 2025

Ik zoek ook mensen om mee te gamen dus als je wilt hit me up

ย 

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • July 18, 2025

Ik ben zelf ook opzoek naar wat nieuwe mensen om mee te gamen. Als je een keer samen wilt gamen stuur me maar een berichtje.

DylQuest
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • July 18, 2025

Mocht iemand het leuk vinden, schroom niet om me een privรฉ bericht te sturen :) vooral coop vind ik leuk, maar multiplayer games ook prima!

EmilyVM
Forum|alt.badge.img+7
  • Guru
  • July 18, 2025

Heyy hallo!

Zijn er nog mensen die zin hebben om af en toe een potje te game? Ik speel de meest populaire spellen wel dus denk dat er wel raakvlakken te vinden zijn.

ย 

Doe mijn even een dm als je dat leuk lijktย 

Groet,

Damian

hi Damian

Dit is een leuk idee :D en ik zou wel mee willen doen. Speel je vooral nintendo games? of bedoel je steam games voor PC want in dat geval zou ik wel kunnen. Wat voor games speel je zelf voornamelijk?

Forum|alt.badge.img+2

Hehoi,ย 

Voor een potje Rocket League of fortnite ben ik zeker in

Laat me weten als je interesse hebt๐Ÿ’ช๐ŸŽฎ๐Ÿ€๐Ÿ’ช