Skip to main content
Contributer
August 16, 2026

Game maatje gezocht!!!

• August 16, 2026
  • 3 reacties
  • 39 × bekeken

Ik ben op zoek naar iemand die het leuk vindt om samen Pokémon battles te doen, andere bordspellen te spelen of gezellig samen PC-games te spelen. 😄

Lijkt het je leuk om een keer samen te spelen en elkaar te leren kennen? Stuur me gerust een berichtje! 🎮🔥

3 reacties

Cat
    Moderator
    August 16, 2026

Hoi ​@Carl,

Leuke topic! Wat voor spellen speel je allemaal? Naast pokémon spellen dan 🤗.

Heb je de aankondiging al gezien trouwens? Join Us Community gaat stoppen helaas. Maar we hebben een alternatief: Here I Am. Wellicht vind je daar wel meer game maatjes!

https://hereiam.nu/

Join Us Community gaat stoppen! Je kan bij Here I Am terecht ter vervanging. Dit is een Discord community voor eenzame jongeren tussen de 16 - 30 jaar. Of je nu actief contacten zoekt of eerst alleen even mee leest, iedereen is welkom! Je vind ons op google: hereiam.nu
    CarlAuteur
    Contributer
    August 16, 2026

Hey Cat,

Ik speel op de pc farming sim 25, de Sims 4 en euro truck sim 2. Het lijkt me leuk om een leuke vrienden groep te hebben om regelmatig game avonden te houden om bord spellen te spelen en gezellig socializen. 
    Ja ik heb het gelezen, ik ga graag mee naar de andere community service.

Groetjes Carl

AC
    Cat
    Moderator
    August 16, 2026

Ah wat tof! Je kan de community via de link in de vorige reactie. Wie weet spreek ik je daar wel verder ❤️

Join Us Community gaat stoppen! Je kan bij Here I Am terecht ter vervanging. Dit is een Discord community voor eenzame jongeren tussen de 16 - 30 jaar. Of je nu actief contacten zoekt of eerst alleen even mee leest, iedereen is welkom! Je vind ons op google: hereiam.nu