game groepje

  • 6 February 2024
  • 18 reacties
  • 299 × bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyhoi, ik ben Valerie, een vrouw van 20 jaar. Ik ben opzoek naar mensen die samen met mij een game groepje willen starten. Eventueel in een dm call of een server call waarvan ik de server dan ga maken. Ik zoek mensen voor de volgende spellen: fall guys, fortnite, golf with your friends, overwatch 2, pubg battlegrounds, realm royale, roblox, rocket league, rogue company, rainbow six siege, trove. ik speel op ps4!!! Maar de call doen we via discord! Stuur me een prive bericht of reageer hieronder als je interesse hebt :)

 

groetjes Valerie


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

18 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoii wat een leuk initiatief, helaas heb ik geen PS4 of een mogelijkheid om te gamen op PC. Hopelijk vind je de mensen waar je naar zoekt!

Hoii wat een leuk initiatief, helaas heb ik geen PS4 of een mogelijkheid om te gamen op PC. Hopelijk vind je de mensen waar je naar zoekt!

Heyy, bedankt!!

Reputatie 2
Badge +3

Heyy ik soeel op pc ook pubg en fall guys! Lijkt me wel leuk om keer samen re gamen

Heyy ik soeel op pc ook pubg en fall guys! Lijkt me wel leuk om keer samen re gamen

Heyy, wat leuk! Gebruik je discord? Zoja stuur me even een privebericht hier op de community :)

Reputatie 7
Badge +14

Heb je ons Lego Fortnite evenement al gezien? Zelf speel ik op Xbox, als het je leuk lijkt om een van deze spellen te spelen voeg me gerust toe; PropertyX 

 

https://community.join-us.nu/events/lego-fortnite-308 

Heb je ons Lego Fortnite evenement al gezien? Zelf speel ik op Xbox, als het je leuk lijkt om een van deze spellen te spelen voeg me gerust toe; PropertyX 

 

https://community.join-us.nu/events/lego-fortnite-308 

Heyy, ik heb me er gelijk voor aangemeld! Stuur me ff een privebericht hier op de community met je discord naam :)

Reputatie 5
Badge +5

ik vind het een leuk idee! ik speel wel op pc maar misschien zijn er meer mensen die ook pc spelen dus ik hou deze topic in de gaten:)

ik vind het een leuk idee! ik speel wel op pc maar misschien zijn er meer mensen die ook pc spelen dus ik hou deze topic in de gaten:)

De meeste spellen die ik speel zijn crossplay dus we kunnen alsnog een aantal games spelen! Laat maar weten of je daar interesse in hebt!

Badge

Heyy ik ben een beginnende gamer en heb een paar van de games die je speelt of gespeeld of wil ik wel spelen. Ik ben nog niet de beste in shooters omdat ik vooral open open world rpgs en switch games speel. Maar als je dat niet erg vind doe ik graag mee :)

Heyy ik ben een beginnende gamer en heb een paar van de games die je speelt of gespeeld of wil ik wel spelen. Ik ben nog niet de beste in shooters omdat ik vooral open open world rpgs en switch games speel. Maar als je dat niet erg vind doe ik graag mee :)

Je bent altijd welkom! Stuur me ff je discord in prive berichten :)

Reputatie 4
Badge +4

Heyhoi, ik ben Valerie, een vrouw van 20 jaar. Ik ben opzoek naar mensen die samen met mij een game groepje willen starten. Eventueel in een dm call of een server call waarvan ik de server dan ga maken. Ik zoek mensen voor de volgende spellen: fall guys, fortnite, golf with your friends, overwatch 2, pubg battlegrounds, realm royale, roblox, rocket league, rogue company, rainbow six siege, trove. ik speel op ps4!!! Maar de call doen we via discord! Stuur me een prive bericht of reageer hieronder als je interesse hebt :)

 

groetjes Valerie

Ik heb een nintendo switch waar ik op speel maar sta wel open voor dat en ook als je het leuk lijkt he

Reputatie 4
Badge +4

Heyy ik ben een beginnende gamer en heb een paar van de games die je speelt of gespeeld of wil ik wel spelen. Ik ben nog niet de beste in shooters omdat ik vooral open open world rpgs en switch games speel. Maar als je dat niet erg vind doe ik graag mee :)

Heb zelf ook een switch alleen helaas geen online lidschap maar wil wel vrienden worden 

Reputatie 5
Badge +6

Haay Valerie,

 

Leuk dat je een groepje wilt maken voor gamen, ik heb een paar games die jij in de lijst heb staan, die ik nooit speel alleen en lijkt me leuk om een keer mee te spelen.

Heb je ook interesse om andere games te spelen? zoals, Let me check my steam👀, human fall flat, don't starve together of overcooked! 2. Speel deze spellen niet alleen.

 

Groetjes Rose Telma

Haay Valerie,

 

Leuk dat je een groepje wilt maken voor gamen, ik heb een paar games die jij in de lijst heb staan, die ik nooit speel alleen en lijkt me leuk om een keer mee te spelen.

Heb je ook interesse om andere games te spelen? zoals, Let me check my steam👀, human fall flat, don't starve together of overcooked! 2. Speel deze spellen niet alleen.

 

Groetjes Rose Telma

Heyy, als de spellen gratis zijn wil ik ze wel downloaden! 

Reputatie 5
Badge +6

Haay Valerie,

 

Leuk dat je een groepje wilt maken voor gamen, ik heb een paar games die jij in de lijst heb staan, die ik nooit speel alleen en lijkt me leuk om een keer mee te spelen.

Heb je ook interesse om andere games te spelen? zoals, Let me check my steam👀, human fall flat, don't starve together of overcooked! 2. Speel deze spellen niet alleen.

 

Groetjes Rose Telma

Heyy, als de spellen gratis zijn wil ik ze wel downloaden! 

Haay,  ik heb even voor je gekeken, als je playstation plus extra hebt zijn ze "gratis” 

Reputatie 4
Badge +5

Heyhoi, ik ben Valerie, een vrouw van 20 jaar. Ik ben opzoek naar mensen die samen met mij een game groepje willen starten. Eventueel in een dm call of een server call waarvan ik de server dan ga maken. Ik zoek mensen voor de volgende spellen: fall guys, fortnite, golf with your friends, overwatch 2, pubg battlegrounds, realm royale, roblox, rocket league, rogue company, rainbow six siege, trove. ik speel op ps4!!! Maar de call doen we via discord! Stuur me een prive bericht of reageer hieronder als je interesse hebt :)

 

groetjes Valerie

hoi Valerie, dat klinkt wel leuk, ik heb alleen geen ps, kan dat ook met een pc? lijkt mij leuk om mee te doen :)

 

groetjes Emily

Haay Valerie,

 

Leuk dat je een groepje wilt maken voor gamen, ik heb een paar games die jij in de lijst heb staan, die ik nooit speel alleen en lijkt me leuk om een keer mee te spelen.

Heb je ook interesse om andere games te spelen? zoals, Let me check my steam👀, human fall flat, don't starve together of overcooked! 2. Speel deze spellen niet alleen.

 

Groetjes Rose Telma

Heyy, als de spellen gratis zijn wil ik ze wel downloaden! 

Haay,  ik heb even voor je gekeken, als je playstation plus extra hebt zijn ze "gratis” 

Dat heb ik niet sorry

Reputatie 5
Badge +6

Haay Valerie,

 

Leuk dat je een groepje wilt maken voor gamen, ik heb een paar games die jij in de lijst heb staan, die ik nooit speel alleen en lijkt me leuk om een keer mee te spelen.

Heb je ook interesse om andere games te spelen? zoals, Let me check my steam👀, human fall flat, don't starve together of overcooked! 2. Speel deze spellen niet alleen.

 

Groetjes Rose Telma

Heyy, als de spellen gratis zijn wil ik ze wel downloaden! 

Haay,  ik heb even voor je gekeken, als je playstation plus extra hebt zijn ze "gratis” 

Dat heb ik niet sorry

Okay! 😊