Skip to main content

Game buddies gezocht!

• July 19, 2023
  • 1 reactie
  • 81 × bekeken

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+12

Ik vroeg mij af of er mensen op de community zijn die een keer zin hebben om met mij te gamen.

De games die we (nu) samen kunnen doen zijn;

Animal Crossing New Horizons (Nintendo Switch; onlangs ben ik opnieuw begonnen met mijn eiland die ik nu heb vernoemd naar The Feywild van Dungeons & Dragons).

Among Us (ik speel het op de Switch maar het heeft crossplay)

Fall Guys (zelfde verhaal als Among Us)

Let wel; ik kan online spelen zolang ik Nintendo Online heb (deze heb ik sinds maart/april zo'n beetje en geldt een jaar. Verloopt deze dan moet ik eerst een nieuwe subscriptie kopen). Dat en ik moet je mijn switchvriendcode en eventueel Discord geven, mocht je tijdens het gamen willen bellen maar dat stuur ik dan allemaal via privéberichten.

Ik heb sinds kort ook een gamedesktop (mijn eerste) maar hier moet ik echt nog aan wennen. Ben ik aan mijn gamedesktop gewend en heb ik Steam (want dat moet ik ook nog steeds opzetten) dan kunnen we ook PC games spelen. Ligt er wel een beetje aan welke soort en de prijs natuurlijk. 

Kan ook jackbox doen via de telefoon maar dit heb ik zelf niet dus moet ik mocht je dit hebben, uitgenodigd worden via een invitecode.

Interesse? Laat dan een comment/geschreven reactie achter of stuur een privébericht. 

Ik ben overigens 25, dat je het even weet.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

Nihil
Forum|alt.badge.img+9
  • Hero
  • July 19, 2023

😴 Wen aan je gamedesktop en haal steam. Fall guys kan ook wel, nog nooit gedaan. Ik speel alleen op pc dus kan alleen fall guys sinds het crossplay is. Als je ooit steam haalt moet je echt Hollow Knight spelen dat spel is zo leuk maar wel singleplayer.