Skip to main content

Female-only spelletjesmiddag

Forum|alt.badge.img+2

Hey meiden/vrouwen,

Ik hou heel erg van spelletjes spelen en zou dit graag willen doen met wat leuke jonge vrouwen. Ik denk dat het waardevol is om als vrouw tijd met andere vrouwen door te brengen, zonder dat tijdens spelletjes een specifiek soort mannelijk fanatisme ons ongemakkelijk laat voelen. Ik heb er in ieder geval altijd een beetje last van. Op het forum ben ik nog geen specifieke vrouwendingen tegengekomen. Zijn er meiden/vrouwen die geïnteresseerd zouden zijn in een female-only spelletjesmiddag? Ik ben 21 en denk dat we het leuk zouden kunnen hebben met iedereen tussen de 16 en 26! 

Ik woon in Amsterdam, dus ik denk dat we prima iets zouden kunnen regelen met vrouwen uit de regio Noord-Holland, Zuid-Holland en Utrecht.

Stuur me gerust een berichtje bij interesse. Ik kijk ernaar uit jullie te ontmoeten! 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

Charley
Forum|alt.badge.img+7
  • Guru
  • 84 reacties
  • 11 mei 2023

Heeyy! Lijkt mij erg gezellig!! Ik ben zelf 21 en kom uit Delft :)

Forum|alt.badge.img+7
  • Legend
  • 45 reacties
  • 11 mei 2023

Hooi, wat een leuk idee! Ik doe graag mee :). Ik ben 26 jaar en kom uit Noord-Holland.

• Socializer
  • 6 reacties
  • 11 mei 2023

Hoihoi, erg leuk idee! Ook ik doe graag mee. Zelf ben ik 21 jaar en kom uit Noord-Holland

Forum|alt.badge.img+10
  • Master
  • 112 reacties
  • 11 mei 2023

Lijkt me ook leuk !

Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 22 reacties
  • 12 mei 2023

Lijkt mij leuk! 

• 0 reacties
  • 15 mei 2023

Lijkt me super leuk! Ik ben 19 en kom uit omgeving Rotterdam

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 8 reacties
  • 15 mei 2023

Leuk idee! Ik ben zelf 17 en kom ook uit Amsterdam. 

• 0 reacties
  • 16 mei 2023

Mij zou het erg leuk lijken

Lautje.h
Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 1 reactie
  • 25 mei 2023

Hoi! Lijkt me erg gezellig!

BrownieBri
Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 7 reacties
  • 5 juni 2023

Ik zie dat dit al een tijdje geleden is maar dit lijkt mij persoonlijk ook heel erg leuk! ik kom uit de omgeving Zuid holland regio Den Haag

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen