Doen er hier mensen vechtsporten?

  • 20 February 2024
  • 7 reacties
  • 49 × bekeken

Reputatie 6
Badge +8

Ik vraag me af of er hier mensen zijn die vechtsporten doen zoals (kick)boksen, karate enz.

Zelf heb ik jaren lang taekwondo beoefend en nu doe ik braziliaans jiu jitsu.

Ik heb vechtsporten altijd heel interessant gevonden, ook vechtsport films zijn leuk om te kijken en sportcompetities zoals de UFC.


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Reputatie 6

Ikzelf heb jarenlang judo gedaan toen ik jonger was, maar helaas niet mee doorgegaan. Werd zelfs gevraagd als 6 jarige om mee te doen aan een wedstrijd in Duitsland omdat ik alle kids toen gelijk in de houtgreep had hahaha! Heb boksen geprobeerd maar niet mijn ding, wel zou ik taekwondo nog willen oppakken! 

Reputatie 6
Badge +8

Ikzelf heb jarenlang judo gedaan toen ik jonger was, maar helaas niet mee doorgegaan. Werd zelfs gevraagd als 6 jarige om mee te doen aan een wedstrijd in Duitsland omdat ik alle kids toen gelijk in de houtgreep had hahaha! Heb boksen geprobeerd maar niet mijn ding, wel zou ik taekwondo nog willen oppakken! 

Ik heb toen ik klein was ook een klein beetje judo gedaan, het is een leuke sport, veel grondtechnieken daarvan zie ik ook terug in bjj zoals juji gatame enz.

Reputatie 4
Badge +6

Ik doe Judo.

Reputatie 6
Badge +8

Ik doe Judo.

Leuk, welke Kyu ben je?

Reputatie 6
Badge +8

Ik doe Judo.

Leuk, welke Kyu ben je?

Of welke Dan misschien al ; ) ik weet niet hoe lang je het doet/hoe oud je bent XD

Reputatie 4
Badge +6

1e kyu

Reputatie 6
Badge +8

1e kyu

Bijna zwarte band, hoop dat je m snel haalt!