DnD beginner

  • 19 October 2023
  • 4 reacties
  • 122 × bekeken

Badge +1

Hoi Iedereen!

Wie heeft zin om DnD te spelen? Ik heb het spel onlangs ontdekt en wil graag een speelgroep vormen via Discord bijvoorbeeld. Laat me weten wat je ervaring is en daarna kunnen we het hebben over beschikbaarheid. Ik ben benieuwd!

Ik heb zelf nog nooit gespeeld maar wel wat research gedaan. Vorige commentaren waren al een tijdje geleden, daar stond deze handige video voor meer informatie: https://www.youtube.com/watch?v=2PEt5RdNHNw&ab_channel=Vox

We hebben een DM nodig! 

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Hee hoi @VeHaZo 

Voor het spelen van D&D ben ik altijd wel te porren!

Ik speel al een aantal maanden D&D (en Baldur's Gate 3, lijkt er een beetje op ook al is dat een game) en ben een semi-ervaren speler (maar laat je dat alsjeblieft niet afschrikken of iets, ik zelf ben ook nog lerende, ondanks mijn ervaring)

Ik zit al bij een Nederlandse D&D groep die ik via de community heb leren kennen en waar ik zo om de twee weken online mee campagnesessies doe (Discord+Roll20) en een Engelse groep vanuit een boekenreeks wat we allemaal leuk vinden waar ik online mee om de maand speel zo ongeveer (Discord + zonder Roll20 of met voor diegene die willen). 

Ook heb ik nog fysieke dice mocht dat nodig zijn.

Ik zou, vanwege het feit dat ik met bovenstaande Engelse groep heel sporadisch en echt om de maand/meedere maanden speel, eventueel nog kunnen aansluiten bij een derde groep. Ik ken ook een online (Engelse) vriend van mij van buiten de community waarvan ik weet dat die ook graag zou willen aansluiten bij een extra D&D groep (hij speelt D&D met mij in de Engelse groep waarbij hij en ik zitten maar zou graag in een wat actievere groep willen zitten. Scheelt wel dat er maar 1 uur verschil tussen mijn Engelse online vriend en mij zit), mocht je dit willen, natuurlijk.