Bord/kaart/dobbel spelers gezocht rond Utrecht!

  • 6 November 2023
  • 21 reacties
  • 310 × bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Hey guys,

 

Ik wordt steeds meer fan van bord/kaart/dobbel spellen. Nu heb ik in mijn hometown een aantal vrienden waarmee ik af en toe spelletjes avonden mee kan doen, maar nu ik in Utrecht woon, gaat dat niet meer zo vaak. Wat voor spellen ik zoal leuk vind: ticket to ride, hues & clues, cards against humanity, wink, beverbende, regenwormen, unbeetable, railroad ink, set!, brecht, quixx, weerwolven, what do you meme?, codenames ect.

Zijn er mensen in/rondom Utrecht die het leuk lijken eens in de zoveel tijd naar een spelletjes café te gaan of bij iemand een spelletjes avond te organiseren?
Lekker casual, niet al te serieus en gezellig een happie en een drankje erbij. Ik speel zelf niet hele grote spellen, maar sta daar zeker voor open. (iemand leer me d&d pls)

Of uberhaubt om gewoon over spelletjes te praten? Let me know, reageer hieronder of stuur een pb :)


21 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Weerwolven en codenames 👌👌

Voor een avondje Risk rij ik graag op en neer!

Reputatie 4
Badge +8

Ik woon in Nieuwegein en ticket ro ride vind ik erg leuk om te spelen :)

Reputatie 7
Badge +9

Ik speel voor een aantal maanden (online, op Roll20) D&D in twee, hopelijk binnenkort drie (online) groepen, alleen niet heel vaak meer, ben een semi-ervaren speler (heb ook m'n eigen dice moet alleen nog vaardiger worden in het gebruik van fysieke dice).

Ik weet dat het Join Us Community-lid @VeHaZo, sinds een tijdje een (online) D&D groep aan het opzetten is maar daarvoor eerst nog op zoek is naar (nieuwe) spelers, evenals een Game Master/Dungeon Master. Wellicht is het leuk om aan te sluiten en dat je mee kan spelen zodra de groep is gevormd. Eerdere ervaring hoef je er niet per se voor te hebben.

Je kan mij zeker wakker maken voor Dungeons & Dragons.

Weerwolven, Zeeslag, Uno, Trivia, Scrabble ben ik ook voor te porren maar Weerwolven en Dungeons & Dragons staan bij mij boven aan, Dungeons & Dragons al helemaal. 

Wil je Dungeons & Dragons leren, dan kan ik je videos van Critical Role; een D&D groep bestaande uit Amerikaanse stemacteurs & Aan Tafel; een  Nederlandse D&D groep, aanbevelen. Natuurlijk kan ik je zelf als speler zijnde ook nog het een en ander uitleggen en het D&D 5e Speler's Handboek erbij pakken, wil ik je ook maar wat graag enigzins D&D aan proberen te leren, @Fairylight

Ik kom uit Utrecht & omgeving (waar precies laat ik weten in pb net zoals mijn naam).

Kan nog geen autorijden, weet ook niet of ik dat überhaupt ooit ga kunnen en ben geheel afhankelijk van OV (heb geen studentenov meer momenteel).

Ik vind dit wel hartstikke leuk klinken om een keer te doen!

 

Reputatie 7
Badge +5

Heb je we eens kakkerlakkenpoker gespeeld? Echt een hilarisch bluf spel🤣

Reputatie 4
Badge +3

ik vind Kolonisten van Catan heel leuk om te doen 😍

Reputatie 4
Badge +5

Ik woon zelf in de buurt van Utrecht (Amersfoort) dus een keer ergens spelletjes spelen lijkt mij zeker leuk om te doen!

Reputatie 3
Badge +4

Hey hier word ik nou vrolijk van😃😃

Ik ben een gigantisch bordspellen liefhebber van risk of monopoly tot uno of koehandel bijna elk spel vind ik wel leuk dus lijkt mij heel gezellig.

Ik woon zelf in houten dus erg dicht bij Utrecht.

Ik zie hier meerdere mensen die van spellen houden dus misschien leuk om een keer met zn alle een spelletjes avond te houden?

 

Idg ik hoor het wel

Reputatie 2
Badge +2

Wow ik ben er een tijdje tussenuit geweest, maar wat een leuke reacties hier! Is het een idee om een groepje te maken (discord, whatsapp of whatever) om een keer een avondje te organiseren in een spelletjes café in Utrecht? 

Reputatie 4
Badge +9

Hey TS,

Lijkt mij leuk om te doen. Woon zelf in Amsterdam en ben gek op bordspellen/kaartspellen.

Ik zou graag in een groepsapp willen als die aangemaakt wordt 😉

Groetjes,

Nik

Reputatie 7
Badge +5

Heyyy @Fairylight, super leuk idee. Ik hou ook van spelletjes en ben afgelopen zondag nog met een groepje naar een spellenclub gegaan. Als je een groepje via Discord gaat maken, ben ik zeker van de partij. 

Over Discord gesproken, zit je al in onze Discord community server? Daar worden ook regelmatig hangouts en game-nights georganiseerd 

Zo join je onze Discord server!

Reputatie 4
Badge +4

Hoi @Fairylight , Dit lijkt me super leuk om een keer te doen! Ik join graag. Zelf woon ik in Duivendrecht, aan de zuidoostrand van Amsterdam. Utrecht is prima te bereiken en behoorlijk dichtbij voor mij.

Reputatie 7
Badge +9

Wow ik ben er een tijdje tussenuit geweest, maar wat een leuke reacties hier! Is het een idee om een groepje te maken (discord, whatsapp of whatever) om een keer een avondje te organiseren in een spelletjes café in Utrecht? 

Lijkt me hartstikke leuk! Ik heb onder andere Discord. Moet alleen wel kijken in hoeverre ik kan dan wanneer we afspreken want ik werk drie dagen (doordeweeks) en over een aantal maanden begin ik aan een HBO studie.

Reputatie 3
Badge +4

Hey bij een groep sluit ik mij zeker aan lijkt mij erg leuk

Reputatie 2
Badge +2

Hey! Ik woon in de buurt van Utrecht en vind het ook leuk om wel eens spelletjes te spelen. Ik zat er aan te denken om zelf een groepje op te richten, maar als je er al eentje hebt vind ik het leuk om aan te sluiten :)

Reputatie 2
Badge +2

Yay wat een leuke reacties zo :) Als jullie het oke vinden om je nummer te sturen, dan maak ik een whatsapp groepje aan! Kunnen we daar kletsen over bordspellen en een datumpie prikken voor het spelletjes cafe. Mocht je niet oke zijn met je nummer sturen, stuur dan even een linkje naar je Discord!

Reputatie 4
Badge +9

Yay wat een leuke reacties zo :) Als jullie het oke vinden om je nummer te sturen, dan maak ik een whatsapp groepje aan! Kunnen we daar kletsen over bordspellen en een datumpie prikken voor het spelletjes cafe. Mocht je niet oke zijn met je nummer sturen, stuur dan even een linkje naar je Discord!

Hey,

 

Ik heb je een privébericht gestuurd!

Reputatie 7
Badge +5

Ik heb ook m'n discord username in een prive berichtje gestuurt

Reputatie 4
Badge +4

@Fairylight Hetzelfde, ik heb ook mijn Discord username in een privé-berichtje naar je gestuurd.

Badge

Ik woon in Nieuwegein en ticket ro ride vind ik erg leuk om te spelen :)

Super leuk ticket to ride

Reputatie 5
Badge +5

Heey,

Is er nog een plekje over? lijkt mij leuk. Ik woon niet super in de buurt maar dit is het dichtste bij voor mij om wat leuks te gaan doen. Verveel mij veel thuis.

Groetjes,

Robert

Reputatie 6
Badge +8

Ik woon niet in de buurt, maar dit klinkt wel erg leuk! Mocht je eens een keer iets plannen dan wil ik graag mee als het uitkomt 

Reageer