Skip to main content

BO6

• 14 november 2024
  • 9 reacties
  • 98 × bekeken

Forum|alt.badge.img+5

Hallo iedereen,

Ik had even een vraagje, de nieuwe BO6 (black ops 6) is natuurlijk uit. Wie heeft hem allemaal gehaald? En hoe bevalt de game?

Ik speel hem met regelmaat en ik ben onderhand prestige 2 met een kd van 1,56. Laat even jou stats weten en misschien kunnen we eens samen spelen 😊

Bram

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

9 reacties

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 851 reacties
  • 14 november 2024

Ik speel geregeld Zombies maar ben niet super goed! Ik vindt het wel een goede game, hopelijk snel wat meer mappen.

Forum|alt.badge.img+5

@Diego gaaf! Ik speel ook met regelmaat Zombies. Ik vind de map Liberty falls vooral heel gaaf. Als het goed is komt er met seizoen 1 een nieuwe map gebaseerd op der eisendrache uit BO3. Ken je die map ook?

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 851 reacties
  • 14 november 2024
BramStudentAvans schreef:

@Diego gaaf! Ik speel ook met regelmaat Zombies. Ik vind de map Liberty falls vooral heel gaaf. Als het goed is komt er met seizoen 1 een nieuwe map gebaseerd op der eisendrache uit BO3. Ken je die map ook?

Nee heb zelf hiervoor niet zoveel BO gespeeld. Beide mappen hebben wel hun eigen vette dingen, vindt ik zelf.

Appol
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 20 reacties
  • 15 november 2024

Hoi Bram

Zelf heb ik hem niet gehaald (ik heb het namelijk ‘gestolen’ van mijn neef). Ik ben het laatste tijd best veel aan het spelen en dan vooral zombies, maar in multiplayer heb ik volgensmij een k/d van rond de 1.3 en ben ik bijna prestige 3. Ik wil best een keer samenspelen...

Jeffrey038
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 8 reacties
  • 17 november 2024

Hey ik speel ook bo 6 prestige 2 bijna 3 met een kd van 1.25, mocht je eens potje willen spelen, bericht me maar groet Jeffrey 

Lucine
Forum|alt.badge.img+5
  • Legend
  • 55 reacties
  • 17 november 2024

Hoi! 

Ik speel het wel, vooral zombies of team deathmatch. Maar voor de rest weet ik echt niet wat het allemaal inhoud :D Wel zou ik graag is samen willen spelen, en willen keren wat überhaupt een kd is.

Groetjes Lucine 

Forum|alt.badge.img+5
Lucine schreef:

Hoi! 

Ik speel het wel, vooral zombies of team deathmatch. Maar voor de rest weet ik echt niet wat het allemaal inhoud :D Wel zou ik graag is samen willen spelen, en willen keren wat überhaupt een kd is.

Groetjes Lucine 

Hey Lucine! een KD= kill death ratio. Dit is een ratio voor hoeveel kills je maakt per leven. Zelf speel ik ook veel zombies! Ik vind vooral de easter eggs erg leuk om te doen. We kunnen wel eens samen spelen. Wat is je gamertag?

Forum|alt.badge.img+5
Jeffrey038 schreef:

Hey ik speel ook bo 6 prestige 2 bijna 3 met een kd van 1.25, mocht je eens potje willen spelen, bericht me maar groet Jeffrey 

Hey Jeffrey, Wat gaaf! ik heb in de tussentijd veel gespeeld en ben nu bijna prestige 4. We kunnen wel eens samen spelen. Wat is je gamertag?

Forum|alt.badge.img+5
Appol schreef:

Hoi Bram

Zelf heb ik hem niet gehaald (ik heb het namelijk ‘gestolen’ van mijn neef). Ik ben het laatste tijd best veel aan het spelen en dan vooral zombies, maar in multiplayer heb ik volgensmij een k/d van rond de 1.3 en ben ik bijna prestige 3. Ik wil best een keer samenspelen...

Hey Appol,

We kunnen wel eens samen spelen, zou ik alleen maar leuk vinden! Ik speel zelf het meeste online, maar we kunnen vast wel een leuke game mode vinden :)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen