Bijna is het zover & komt James Cameron's Avatar: Frontiers Of Pandora uit

  • 5 December 2023
  • 4 reacties
  • 42 × bekeken

Reputatie 7
Badge +11

Nog een paar dagen en dan komt de game Avatar: Frontiers of Pandora uit (7 december!). Hoewel deze game duurder (!!) is dan Baldur's Gate 3, de Gold/Deluxe & de Ultimate edition, ga ik voor de Gold/Deluxe edition & denk ik dat het wel het geld waard gaat zijn. De Ultimate edition vind ik een beetje onzin omdat je bij die versie 20 euro meer betaald voor alleen extra uiterlijke aanpasopties voor je Na'vi en Ikran/Banshee en een artbook, bovenop alles vanuit  de Gold/Deluxe edition.  

Gelukkig zit tussen mijn verjaardag en de release niet veel tijd, haha. Dus ik ben écht nog net op tijd met pre-orderen wat ik vandaag en anders uiterlijk morgen ga doen.

Gaat waarschijnlijk wel mijn enige (en eerste) Ubisoft game worden.

Mensen die Early Access hebben gedaan, lopen onder andere te klagen over het feit dat de game in eerstepersoonsperspectief wordt gespeeld. 

Als je zowel James Cameron's Avatar 1 en 2: The Way Of Water hebt gezien, weet je in principe niet beter.

Naar mijn mening probeert de game het gevoel te creëren dat je Pandora ziet vanuit de ogen van jouw Na'vi-ik, net zoals bepaalde stukken uit de eerste film en dat hebben ze dik voor elkaar gekregen. Zou ook een beetje raar zijn als de Avatar films bijvoorbeeld constant vanuit een derdepersoonsperspectief zou worden gekeken.

Ik kijk in ieder geval ontzettend uit naar de game! Ben ook groot James Cameron's Avatar (film)fan, vandaar. 

Op momenten zoals deze ben ik blij dat ik een gamingdesktop heb.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Ik kan ook niet wachten tot de release van de game, zelf gekozen voor de base game en later koop ik de Season Pass.

Reputatie 7
Badge +11

De game is ook vrij duur, dus ik snap je beslissing. 

Ikzelf heb gisteren de Gold Edition gekocht met al mijn verjaardagsgeld en een klein deel van mijn salaris en heb nu de basisgame, pre-order bonus & season pass wachtend op mij in mijn Ubisoft gamebibliotheek. Tot iets na middernacht voorgeladen, heb ook gratis beloningen gedownload en heb nu een symbool voor mijn Na'vi wapens & gratis achtergronden voor mijn gamedesktop & telefoon. 

Kan niet wachten tot ik de game eindelijk kan spelen maar ik ga serieus nooit meer zo'n dure game kopen. 70 euro voor een PC game vind ik echt de max. Geen idee of ik het 7 december na werk al kan spelen maar dat zie ik dan wel.

Denk dat Avatar Frontiers Of Pandora wel lastig gaat worden qua controls voor mij met het keyboard en de muis dus ik ga kijken of ik in de toekomst ergens een controller kan aansluiten op m'n PC, gamed voor mij namelijk net ff wat makkelijker. Baldur's Gate 3 is wat simpeler en makkelijker betreft PC controls gelukkig. 

Reputatie 7
Badge +14

Als je je Xbox op Nieuw Zeeland zet, kun je al spelen. Ik ga wachten tot morgen maar is zeker wel tof! 

Reputatie 7
Badge +11

Als je je Xbox op Nieuw Zeeland zet, kun je al spelen. Ik ga wachten tot morgen maar is zeker wel tof! 

Heb geen Xbox, alleen een gamingdesktop, Nintendo WiiU, Nintendo Switch en een PlayStation 4 (PS4 deel ik, evenals PS3) dus ik zal helaas moeten wachten tot morgen. Maar ik geloof best dat de game tof is 

Reageer