Zin om te Gamen?

  • 30 August 2022
  • 4 reacties
  • 246 × bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi hoi! Ik zou graag wat meer game buddy's willen 😀

kleine waarschuwing ik kan soms best fanatiek zijn 😂

 

Ik speel op PC & Playstation 4.

 

Ik speel vooral: Fortnite, GTAV Online, Fall guys, Rocket League, The Forest, Uno, Monopoly, Star Wars the Old Republic, etc… Ik sta ook open voor nieuwe games! 

 

aarzel niet om een privé berichtje te sturen! 😄

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Je kan me toevoegen via Epicgames, als je wilt. Regelmatig actief op Fortnite 

 

PropertyX 

Reputatie 3
Badge +3

Hey @Debsel,

 

Ik zou ook wel open staan om eens te gamen. Ik speel games zoals: Apex Legends, Total War: Warhammer 2/3, Planetside 2, Minecraft en nog wel meer games waar ik in duik.

Je kan mij toevoegen op Steam: TalesfromHunrath, en/of Discord: TalesfromHunrath#0842

Reputatie 7
Badge +9

Hier sta ik zeer zeker voor open, altijd leuk!

 

Ik speel vooral Among Us en Fall Guys maar doe dit op de Nintendo Switch.

Verder speel ik nog Animal Crossing New Horizons, The Witcher III: Wild Hunt (Switch en een gedeelde Playstation 4, vind hem op de playstation veel beter), God Of War, The Legend Of Zelda games, Octopath Traveler, Spyro, Epic Mickey en dat was 'm wel zo'n beetje.

 

Voeg mij gerust toe op Among Us en Fall Guys, ik zal je wel een privé bericht sturen met mijn gebruikersnamen in beide spellen.

Reputatie 3
Badge +3

Hi Deb! Ik speel zo ongeveer dezelfde games (PC gamer). Ik heb ‘the forest’ niet, maar leek me wel atlijd heel leuk om met iemand(en) te spelen, en zou hem daarvoor graag willen aanschaffen. Wat vind je van phasmophobia? Leek me ook altijd leuk om met wat mensen te spelen.