The Legend Of Zelda fans gezocht

  • 12 October 2022
  • 5 reacties
  • 93 × bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Vroeg mij af hoeveel mensen eigenlijk The Legend Of Zelda videospellen spelen op de community. Tot nu toe voor zover ik weet, weet ik dit van enkele gebruikers, maar ik vroeg mij af of er nog meerdere zijn die deze interesse met mij delen.

Ik speel al sinds mijn 11e deze games, uitgerekend rond de 13 (!) jaar lang.

Onder andere heb ik Zelda games gespeeld zoals Twilight Princess (zowel voor op de Wii als de HD versie voor op de Wii U in 2015) en Skyward Sword (Wii versie). Dit waren de games, voornamelijk Twilight Princess, die mij hebben geïntroduceerd aan de Zelda gamereeks. Ook al was het wel zo dat Twilight Princess en Skyward Sword met bepaalde verhaalpunten die je moest bereiken, echt ontzettend het bloed onder mijn nagels vandaan haalde qua frustratie als ik niet verder kwam. Ocarina Of Time 3D (3DS), Windwaker HD (Wii U), The Minish Cap (Wii U versie - Gameboy Advance online port uit 2014), A Link Between Worlds (3DS), Link's Crossbow Training (Wii Twilight Princess mini game), Hyrule Warriors (Wii U versie) zijn ook games die ik heb gespeeld. Minish Cap speel ik nog met heel veel liefde opnieuw (vanwege de bijna niet bekende/ niet populaire Zelda slechterik Vaati waar ik al ruim 10, bijna 11 jaar zeer groot fan van ben… 😍😅) en Twilight Princess pak ik binnenkort weer op denk ik zo. De Wii U versie want mijn Wii versie lijkt een bug te hebben waarbij Link uit het niets blijft lopen zonder dat ik hem ergens naartoe laat lopen / beschadigd te zijn. Ik vind dit erg jammer.

Games die ik momenteel nog aan het spelen ben als het om Zelda gaat zijn: Majora's Mask 3D; zo vervelend die tijdsdruk en de maan die steeds dichterbij komt, Kafei Dotour is echt een van mijn meest favoriete personages in Majora's Mask ook al heeft hij dan een tragisch achtergrondverhaal, Skyward Sword; Wii versie, zit goed vast in de gameplay en Triforce Heroes (3DS).

Breath Of The Wild was de eerste maand na release leuk maar aangezien ik nog in de oude flow van Zelda games zit raakte ik door het nieuwste spel snel verveeld, waardoor ik mijn volledige opgeslagen vordering in het spel heb verwijderd. Wolf Link uit Twilight Princess was wel een leuke en voor mij ook erg nostalgische toevoeging.🐺 Maar dat is mijn mening. Ik ga Breath Of The Wild (en heel heel misschien het aankomende spel Tears Of The Kingdom), nog wel weer een kans geven, ooit.

Games die ik van Zelda nog een keer wil uitproberen zijn Cadence of Hyrule (indiegame voor op de Switch) en Four Swords Adventures (die helaas alleen voor op de Gamecube is)

Terugkomend op Triforce Heroes; ik weet niet meer zo goed of dit spel op de 3DS via online (Internet, geen lokaal spelen) samengespeeld kon worden en of dit op de dag van vandaag nog mogelijk is omdat de 3DS vrij oud is. Mocht dit het geval zijn en heeft iemand toevallig een 3DS met de genoemde game, stuur mij dan een privébericht voor mijn 3DS vriendcode en misschien kunnen we Triforce Heroes wel samen uitspelen? 😄


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10

HI

Ik heb hier geen verstand van hihi misschien zijn er mensen op de discord die het zelfde leuk vinden? Ben je al lid van de discord?  

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Quinty 

Ja ik ben al enige tijd lid van de Join Us Discord, ken maar twee of drie gebruikers voor zover ik weet die dit ook leuk vinden.

Reputatie 7
Badge +10

Top! Goed bezig @The Ineffable Bookworm 

 

Hoop dat je via de community nog andere kan tegen komen =)

Reputatie 1
Badge +2

Hey Bookworm,

Ik vind Zelda ook leuk en baal ook van breath of the wild. Zou graag een goeie remake zien voor de switch, maar dat zal waarschijnlijk nog op zich laten wachten.

Ik heb ook twighlight princess gespeel en het is sowieso mijn favoriet!

Verder nog link between worlds, minish cap en majora's mask gespeeld. Erg leuk. Ik ben geen super fan ofzo, maar wel zeer positief gesteld wat betreft Zelda spellen. Misschien kunnen we nog eens kletsen.

Groetjes Romanticus whahaha

Reputatie 7
Badge +9

Hey Bookworm,

Ik vind Zelda ook leuk en baal ook van breath of the wild. Zou graag een goeie remake zien voor de switch, maar dat zal waarschijnlijk nog op zich laten wachten.

Ik heb ook twighlight princess gespeel en het is sowieso mijn favoriet!

Verder nog link between worlds, minish cap en majora's mask gespeeld. Erg leuk. Ik ben geen super fan ofzo, maar wel zeer positief gesteld wat betreft Zelda spellen. Misschien kunnen we nog eens kletsen.

Groetjes Romanticus whahaha

Hoi @Romanticus ,

Ik zou echt ontzettend graag willen dat er een Minish Cap of Four Swords remake komt en anders een andere game dan Twilight Princess of Skyward Sword want daar hebben we er al twee van. Majora's Mask als remake lijkt me pas gaaf voor op de Switch (al kan de tijdsdruk van dat spel zorgen voor enorme stress waardoor sommige mensen net zo gefrustreerd raken als bij Cuphead, een andere game)

Speelde The Legend Of Zelda games vrij veel voordat Breath Of The Wild kwam die ik dus uiteindelijk had aangeschaft en al na een maand (!) ofzo neerlegde en stopte met spelen omdat het spel veel ''te vrij'' was en in mijn ogen nogal een matig verhaal had maar dat komt waarschijnlijk omdat ik de oude Zelda generatie puur gewend ben. Heb ook mijn progressie in dat spel volledig gewist omdat ik gewoon niet wist wat ik er verder mee aan moest. 

Twilight Princess heb ik ruim twee keer uitgespeeld.
Een keer op de Wii en daarna dus op de Wii U. Bij mij is Twilight Princess ook een groot favoriet maar The Minish Cap nog een veel grotere sinds hij naar de Wii U kwam in 2014. 

Ondanks dat ik The Legend Of Zelda games al sinds mijn 11e speel noem ik mijzelf ook geen super fan.

Lijkt me ook leuk om nog eens te kletsen.