(PC/Switch) Op zoek naar game maatjes!

  • 27 December 2022
  • 1 reactie
  • 162 × bekeken

Hoi allemaal, mijn naam is Lin. Ik ben een 19-jaar-oude-jongen die in Noord-Brabant woont. Ik omschrijf mezelf als een chill, vriendelijk, en zorgzaam persoon. Ik ben best wel een introvert, tenzij ik met de juiste mensen omga. En ja, ik zit al in de “Join Us”-Discord!

Al een tijdje, voel ik me best eenzaam. Ik speel games heel de dag lang, zonder een keus, in mijn eentje. Als ik met vrienden kan spelen, dan doe ik het graag. Ik ben op zoek naar loners die in hetzelfde schuitje zit als ik. Ik zoek vooral loners die rond mijn leeftijd zitten bij voorkeur (2002-2004), graag tijd willen spenderen met anderen, en vriendelijk gedragen. Misschien kunnen we een goede lang-termijn vriendschap ontwikkelen, en meer doen dan alleen gamen? Wie weet! Maar nu naar mijn interesses om te kijken of je met mij klikt:  

Games: Warframe, League of Legends, Sea of Thieves, Fortnite, Apex Legends, (Modded) Minecraft, Fortnite, Xenoverse 2, and Bloons TD6. Dat is alles wat ik kan verzinnen, maar ik speel veel meer games dan dit!

Anime: ik kijk niet veel anime, maar ik heb dit gekeken: Code Geass, Dragonball Super, and Stardust Crusaders, etc.

Series/Movies (Netflix): ik kijk ook niet veel Netflix, maar dit heb ik gekeken: Arcane, Suits, Lucifer, Spiderman, Queen's Gambit, Lupin, La Casa de Papel, Pokemon, Now You See Me, etc.

Hobbies: veel gamen, op Reddit zitten, en koken! Ik heb ook lange tijd op ROBLOX geprogrammeerd, maar ik ben geburnt-out in dat.

Muziek: ik luister vooral naar “Rustige Hits” of “Young, wilde & free” op Spotify!

Dat is alles eigenlijk. Als je interesse hebt, stuur dan mij een privé bericht of plaats een reactie hieronder. Introduceer jezelf wel even, en vertel wat je leuk vindt! Als er meerdere mensen geïnteresseerd zijn, dan kan ik wel een vriendengroep (voor gamen en praten) beginnen op Discord. Hoe meer mensen in hetzelfde schuitje, hoe leuker en meer verbonden!


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Zelf speel ik ook Fortnite, mijn gamertag is PropertyX