minecraft

  • 8 October 2022
  • 6 reacties
  • 92 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Hi,

 

Ik ben net begonnen met minecraft op mijn telefoon te spelen voor het eerst in mijn leven(met 25 jaar lol) ik ben nou al een week bezig en vind het superleuk. Het lijkt mij wel leuk om een keer met iemand in mijn of zijn/haar wereld te spelen met z'n tweetjes. Het liefst een man of vrouw van mijn leeftijd.

Hopelijk tot snel:3


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Reputatie 4
Badge +9

Hey Sean,

Ik ben verslaafd aan Minecraft kan je wel zeggen. Ik zoek altijd nog mensen om het mee te spelen.

Stuur mij een berichtje als het je cool lijkt.

Nik

Badge

Gegroet Sean! Ik ben zelf ook 25.

ik ben een Minecraft Veteran die bedrock speelde vanaf Alpha 1.2. (versie van 2010) Al ben ik wel grotendeels gestopt. Ik speel op dit moment soms een 1.7.10 minecraft modpack. (Java editie. Niet de MTX Infested bedrock editie.) Ik zoek iemand die me wilt helpen met de meer simpele tasks zoals Mining, Farming, en huizen bouwen. De modpack zelf is ontiegelijk uitgebreid en we gaan zelfs gegeven moment een raket bouwen waar we naar de maan kunnen vliegen om resources te halen. En daarna naar mars en veel andere planeten.

 

ik speel op dit moment ook enorm een game heel erg gebaseerd op de Minecraft mod TerraFirmaCraft, genaamd Vintage Story. Daar ben je sowieso welkom om de stad waar ik in woon te joinen!

 

ik hoop dat je het leuk lijkt om met me mee te doen met deze modpack, of nog beter, leuk lijkt om mee te doen in deze andere (en in mijn mening, betere) game!

Reputatie 7
Badge +10

Hi

Is het misschien leuk als we een micecrafe hand-out organiseren?

 

 

Reputatie 1
Badge

@Quinty nog nooit van gehoord. Zou je dat kunnen toelichten? 

 

Reputatie 2
Badge

Hi Sean!

Ik zou het ook leuk vinden om eens samen te spelen, ik heb zelf alleen nog maar solo gespeeld. Stuur maar een berichtje als het je leuk lijkt. :) 

Hoi!

Ik speel heel graag minecraft, de laatste tijd speel ik ook ietjes meer. Zelf heb ik ook een eigen servertje gemaakt met hulp van ngrok. Dus als je wilt, kunnen we is keer gaan proberen :P