Mensen die D&D spelen?

  • 14 June 2022
  • 4 reacties
  • 137 × bekeken

Reputatie 3
Badge

Hiii, ik vroeg me af of hier mensen zijn die D&D spelen. Ik zelf heb het nog nooit gespeeld maar lijkt me heel erg leuk om te leren en samen te spelen.

Ik woon in Limburg. X 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hey leuke vraag!

Ik speel heel graag D&D! ik speel het al sinds mij 11de, begon met 3.5 en nu doe ik 5. En sinds mijn 14de alleen Dungeon Master geweest. Ik heb zelfs vaak proffesioneel DM gespeeld voor geld. Ik heb een diepe liefde voor en kennis van het spel en het is wellicht mijn favoriet. Het goede nieuwssis dat ik ook even geen groep heb nadat ik ben gestopt met dm'en voor geld en dat ik graag met je D&D spelen wil. Het slechte nieuws is dat ik in Gelderland woon. Ik ben wellicht wel bereid te reizen hoor maar het is geen 2 player spel en we zouden anderen nodig hebben.

Daarnaast wil ik je ook mededelen dat we sinds kort een bordspellengroep hebben om dit soort zaken te bespreken. Als jij daar post kunnen we zeker kijken of er animo voor is.

Badge +1

Eyo

 

ik speel nu 3 jaar D&D en wil binnekort beginnen met een nieuwe campeign ik woon in Olland dichtbij eindhoven ^^ mocht je intresse hebben je bent altijd welkom ^^ 

 

 

Badge

Hey, ik zoek ook nog mensen voor een groep voor DnD! Heb al wat ervaring als speler en DM, wil het je wel graag uitleggen...

Reputatie 6
Badge +7

Ik heb een D&D spel gekocht maar ik begrijp niet echt hoe je het moet spelen