gaming

  • 5 October 2022
  • 6 reacties
  • 201 × bekeken

Reputatie 5
Badge +7

Heee! 

 

Ik vroeg me af of hier nog mensen zijn die van gamen houden. Zo ja, wat zijn een aantal van jullie favoriete games? En zijn dat dan voornamelijk computerspellen of spelletjes die je op je telefoon speelt? 

 

Persoonlijk speel ik voornamelijk spellen op mijn telefoon, zoals State of Survival of Castle Clash. Maar ik sta altijd open voor nieuwe spellen om te ontdekken. Just let me know 🙃


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Hoi @Charley Michel hier. Ik houd wel van games en speel vooral de games player unknown battlegrounds, league of legends, rocket league. Alleen die spelletjes beginnen een beetje te vervelen maar ze blijven zo nu en dan nog steeds leuk om te spelen en vooral als het samen met anderen is!
Ik heb daarnaast ook nog csgo, unrailed, assasins creed origin, genshin impact en fall guys. 

Reputatie 7
Badge +10

Ben je al lid van de discord?

Ik speel op mijn switch vooral. Ik ben nu bezig met de assassins creed games. Mijn favoriete games zijn: far:Changing Tides, Transistor en hollow knight.

Badge +1

Houdt er, iemand van fifa 23? 

Reputatie 7
Badge +9

Bij mij loopt het heel erg uiteen. 

Toen ik jong was deed ik voornamelijk aan PC spellen maar nu eigenlijk niet meer.

Games die ik onder andere speel zijn:

  • The Witcher III: Wild Hunt (Switch port & Playstation 4 versie; ik geef voorkeur aan de PS4 versie).
  • Octopath Traveler (Switch JRPG game en ik ben er groot fan van).
  • Octopath Traveler Champions Of The Continent (mobiele prequel/gacha game van Octopath Traveler, het is gewoon te spelen ook als je er geen geld aan wil uitgeven).
  • Spyro Dawn Of The Dragon (vroeger op de PS2 maar nu op de Wii U met de Wii versie ervan).
  • Epic Mickey 1 & 2 Power Of Two (Nintendo Wii, speel ik op de Wii U, deze game franchise is helaas gecancelt...)
  • Cuphead (Nintendo Switch jump en shooter met een rubberhose/cartoon-sausje)
  • Fall Guys (gratis Nintendo Switch game; speel ik niet zo vaak en mijn Switch Online is tegenwoordig verlopen, ik ga wel een nieuwe kopen binnenkort).
  • Among Us (Nintendo Switch versie, zelfde verhaal als met hierboven met Nintendo Online)
  • Animal Crossing New Horizons (Nintendo Switch)
  • Animal Crossing New Leaf (Nintendo 3DS)
  • Kid Icarus (Nintendo 3DS)
  • Nintendogs + Cats (Nintendo 3DS, altijd leuk 😂)
  • Art Academy (Nintendo 3DS)
  • God Of War (Playstation 4, doe ik niet heel vaak)
  • Pokemon Y (Nintendo 3DS, doe ik niet meer zo vaak want ik heb hem al uitgespeeld)
  • Verschillende The Legend Of Zelda games (Wii, Wii U, 3DS)
  • Sonic Unleashed (Wii, speel ik niet heel vaak)

Games in het nieuwe jaar waar ik naar uitkijk:

  • Octopath Traveler II (Nintendo Switch)

Ik deel de Playstation 4 met de rest van m'n gezin btw. We hebben ook een Playstation 3 maar daar doen we weinig mee.

Hey,

De games die ik vooral nu speel is Minecraft, Rocket League, Total war Rome II, Call of Duty Modern Warfare (2019), Mordhau en af en toe CSGO en Overwatch 2.

Al sta ik wel open om andere games uit te proberen zoals Skyrim bijvoorbeeld.