Game buddy's gezocht.

  • 30 August 2022
  • 6 reacties
  • 266 × bekeken

Reputatie 6
Badge +11

Hey allemaal :) 

 

Ik ben een tijdje echt heel druk geweest met werken waardoor mijn online vrienden groep een beetje verwaterd is. 

 

Nu ben ik opzoek na gezellige mensen om online mee te game. 

 

Games die ik speel zijn 

 

Shooters ps5 

- call of duty moderne warfer (geen warzone)

-call of duty  Cold war

-call of duty vanguard

-battlefield 2042 

-battlefield 4 

-war thunder

-the division 2 ps5 en pc

 

Race games 

gran turismo sport ps4 

Forza horizon 4/5

 

Simulator games 

Euro truck Simulator 2

American truck Simulator 

 

 

Open wereld games 

Gta 5 

Minecraft 

Farcry 4

Farcry 5

Farcry New down 

 

 

Overige games 

rocket league

 

 

Ik sta eventueel ook open voor nieuwe games. Battle royale is niet echt mijn ding.

 

 

 

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hi Nick, ben zelf niet heel erg fan van de shooters, maar vind RPG, open world, en simulator games wel heel leuk. Wat vind je van farming simulator? Is ook een leuke simulator. Ik heb minecraft, maar ben echt een noob 😅. Mis de goeie ouwe tijd van Runescape (bestaat dat nog?). Farcry vind ik ook top, heb je 6 ook al? Ik wacht tot die in de afprijsing komt. 

Reputatie 6
Badge +11

Hi Nick, ben zelf niet heel erg fan van de shooters, maar vind RPG, open world, en simulator games wel heel leuk. Wat vind je van farming simulator? Is ook een leuke simulator. Ik heb minecraft, maar ben echt een noob 😅. Mis de goeie ouwe tijd van Runescape (bestaat dat nog?). Farcry vind ik ook top, heb je 6 ook al? Ik wacht tot die in de afprijsing komt. 

Famrming Simulator  heb ik gedownload  via de game pass van xbox. Weet alleen nog niet hoe alles werkt🤣

Farcry 6 heb ik voor 25 euro laast gekocht op markplaats  voor de playstation 5 

Maar ik moet zelf nog 5 uitspelen eerst.

 

Minecraft ben ik ook echt noob in maar ik vond het altijd leuk om samen met iemand een online wereld te beginnen  en dan  vanaf 0 alles op te bouwen 

Reputatie 3
Badge +3

Hi Nick, ben zelf niet heel erg fan van de shooters, maar vind RPG, open world, en simulator games wel heel leuk. Wat vind je van farming simulator? Is ook een leuke simulator. Ik heb minecraft, maar ben echt een noob 😅. Mis de goeie ouwe tijd van Runescape (bestaat dat nog?). Farcry vind ik ook top, heb je 6 ook al? Ik wacht tot die in de afprijsing komt. 

Famrming Simulator  heb ik gedownload  via de game pass van xbox. Weet alleen nog niet hoe alles werkt🤣

Farcry 6 heb ik voor 25 euro laast gekocht op markplaats  voor de playstation 5 

Maar ik moet zelf nog 5 uitspelen eerst.

 

Minecraft ben ik ook echt noob in maar ik vond het altijd leuk om samen met iemand een online wereld te beginnen  en dan  vanaf 0 alles op te bouwen 

 

Ik moet toegeven: ik heb echt constant flink veel moeten googelen voor wat ik moet doen en hoe ik iets moet doen in farming simulator, maar waneer je dan uiteindelijk in game een paar harvest seasons verder bent is het echt heel leuk om je meer te investeren in het uitbreiden van je boerderij. 

Far cry 5 is echt geweldig, ik denk hands down mijn favo far cry van ze allemaal. 

Met minecraft speelde ik vroeger altijd met klasgenoten online, dat was idd leuk om dan een wereld te bouwen. Een joint server met wat mensen is dan hartstikke leuk, maar sommige doen ook nog eens een heel bouw project ertegen aan gooien! 

Reputatie 2
Badge +3

Ik sta open voor minecraft om met je te spelen als je witl?

Hey Nick,

Ik speel of heb een aantal games die op je lijst staan. Opzich ben ik ergens ook opzoek naar een goede game buddy. De games die ik heb en/of speel zijn: Minecraft, Rocket League, Battlefield 4 en Modern warfare (2019).

Reputatie 7
Badge +10

hi @Glorfindel 

Nick is momenteel niet heel actief op de community. Ik ben bang dat hij berichtje niet leest daardoor =(

Maar niet getreurd we hebben een join us discord! Ben je al lid van de join us discord?