Game buddy gezocht, 21jr

  • 10 March 2023
  • 4 reacties
  • 266 × bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi hoi!

 

Ik heb is keer eerder gepost, maar zijn er nog mensen die ook een game buddy zoeken. Ik ben zelf opzoek naar een vaste game maatje voor Minecraft. Al kan ik ook best Call of Duty spelen, Valorant en CSGO. Al zou ik ook graag eens The Forest of Skyrim willen uitproberen met een vaste game maatje.

 

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Goed dat je hier een berichtje plaatst! Ik heb tegenwoordig eigenlijk bijna geen tijd meer om te gamen, dus als een soort vast gamemaatje heb je niet veel aan mij, haha. Was het niet zo dat Join Us een Minecraft server had? Ik geloof dat ik dat ooit op discord heb gelezen. Wellicht dat je daar kan aansluiten?

Reputatie 4
Badge +9

Hoi!

Nu ben ik niet iemand die het beste is met “game buddy” zijn qua tijd (en sws, heb vaak nooit samen kunnen spelen vanwege vrienden die nooit hetzelfde spelen), maar wat eventueel wel een leuk idee is om af en toe eens te joinen op mijn Minecraft server als je dat leuk vind? Is gewoon survival met hier en daar wat RPG en andere toevoegingen, Vanilla blijft vanilla. Er speelt meestal ook wel een of meerdere andere spelers op die uit Nederland komen.

Wat betreft een game maatje zou dat misschien wel kunnen, dat je mee helpt aan bouwwerken van medespelers op de server, en samen loopt te grinden :)

Badge

Hee! Ik ben die hard Minecraft fan hahah ik zou graag willen joinen!

 

@Zonnenaarbei Hey, leuk dat je een bericht stuurt! Als je wilt, kunnen we verder praten in privé berichten?