Wie is de Mol? - 2023

  • 27 December 2022
  • 31 reacties
  • 588 × bekeken

Badge +9
  • Community Manager
  • 173 reacties

Ieder jaar staat dezelfde vraag weer centraal. We gaan op zoek naar de deelnemer met een dubbele agenda: De Mol. Praat mee in dit topic en speel mee in onze poule!

In dit topic bespreken we alle theorieën, delen we onze gedachten én spelen we gezellig met z'n allen in de enige echte Join Us-poule in de Wie is de Mol?-app! Join de app via deze link en vergeet dit topic niet te volgen om op de hoogte te blijven van ieders gedachten.

⚠️ Dit topic kan spoilers bevatten.


31 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hebben jullie je punten al ingezet en op wie?

Badge

De mol is jurre het kan niet anders. Hij heeft het minste geld in de pot gebracht en is supper verdacht 

Badge +9

Ik blijf nog even in de Soy-tunnel, hoewel Jurre het minste geld heeft opgebracht reageert hij vaak nét te emotioneel op anderen. Als dit geacteerd is dan is er een groot acteur in Jurre verloren gegaan. Daarnaast heb ik vaak gewoon het gevoel dat hij heel erg onzeker is. Toen de telefoon (in de theaterzaal) rinkelde zag je hem ook kijken en twijfelen wat hij moest doen.

Soy heeft gewoon iets geks.. ik kan mijn vinger er niet goed opleggen. Het lijkt alsof hij de hele tijd aan het acteren is maar ik kan me niet voorstellen dat je dat twee weken non-stop vol kan houden.

@icecoldkim wat het geld betreft had Anke ook een minbedrag als totaal dat ze ‘binnengehaald’ had voor de pot. Toch weten we inmiddels zeker dat zij de Mol niet is. Dus sorry, je hebt mij nog niet overtuigd 😁

Badge

@Tom 

 

Wat soy betreft ik vond hem heel verdacht in het begin. Maar ik denk zelf dat hij de mol gewoon heel graag wou zijn maar het niet is geworden en in de laaste paar aflevering heb ik hem niet echt veel verdachten dingen zien doen. Wat jurre betreft in de aflevering van zaterdag hij moest op de 2000 staan zodat er 3000 euro in de pot kwam en 5 jokers maar hij wil zo min mogelijk geld in de pot dus gaat hij op de 1 joker staan. Ook heeft hij geld uitgegeven bij de mol afspraak maar niet alles wat ook heel verdacht is. Want een kanidaat zou alles uitgeven. Ik zit nog steeds in de jurre tunnel 😅

voor mij kan soy niet de mol zijn

Badge +9

@icecoldkim We gaan het zien 😁 misschien blijkt het uiteindelijk tóch iemand anders te zijn en zitten we er allebei naast! 😁

Badge

Vind het wel lastig dit jaar haha. Denk sowieso dat het Daniel of Jurre is. Ga toch voor Daniel, omdat Jurre er zo dik bovenop ligt. Daniel is net die fanatieke ‘kandidaat’ die veel verdient, maar ook weer zorgt dat er veel verloren wordt. Ben heel benieuwd wie er af gaat vallen deze week. 

Reageer