Voorstellen Dania omgeving Weert

  • 18 October 2022
  • 10 reacties
  • 229 × bekeken

Badge +1

Hoi ik ben dania uit weert. Ik wil graag wat nieuwe mensen ontmoeten. Ben vroeger heel erg gepest geworden en daarom gestopt met mijn opleiding in de zorg. En door lichamelijke problemen zit ik even thuis. Ik hou super veel van marvel films en disney films. En ga graag naar de efteling. Wie houdt meer van marvel films en pretparken? Liefst Dania


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Hi welkom! 
Wat een leuke foto! Is dat jouw hond? 
Wat vervelend dat het pesten heeft gezorgd dat je bent gestopt met de opleiding. Hopelijk komt er iets op jouw pad om toch terecht te komen waar je terecht wilt komen. 
Ik vind pretparken altijd wel leuk, maar ben er al heeel lang niet geweest. En wat betreft disneyfilms; dat blijven stiekem mijn favoriete films. 

Badge +1

Hoi naoomi, 

Ja dat is mijn hond van 11 jaar oud rody heet hij. Welke film vind je dan het leukste. Ik vind frozen leuk. Dat zijn van die films daar hoef je niet over na te denken.

Reputatie 6
Badge +8

Wat een leukerd! Hmm, goede keuze! Ik denk dat ik persoonlijk voor Lilo&Stitch en Monster Inc. ga

Reputatie 1
Badge

Hi Dania,

Ik kom ook uit Weert! Ben niet zo thuis in de Marvel films maar pretparken zijn inderdaad erg leuk. 

Badge +1

Hoi janice33 leuk dat je ook uit weert. Welke pretparken vind jij leuk 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Dania,

 

Ikzelf kom niet uit Weert maar ben wel dol op Marvelfilms (vooral die met Loki en Spiderman en Sony's Venom films).

Betreft de Disneyfilms ben ik hier letterlijk mee opgegroeid (toen nog op videoband, moet je mij horen...) en vond de Lilo en Stitch films de leukste samen met Taran en De Toverketel (een van Disney's eerste en meest duistere films ooit geproduceerd), De Leeuwenkoning 1 en Encanto. De nieuwere versies en reboots trekken mij niet zo. Ook vind ik The Owl House serie op Disney Channel erg leuk maar hier heeft Disney helaas recentelijk de stekker uit getrokken omdat het niet paste bij hun huidige publiek waar ze op doelen.

Hetzelfde geldt voor de Epic Mickey videogames waarin Mickey's oudere broer en het eigenlijk de eerste mascotte van Disney, Oswald The Lucky Rabbit in voorkwam, omdat het te duister zou zijn.

De Efteling is er bij mij met de paplepel ingegoten zowat. Toen ik jonger was gingen we er bijna wekelijks/maandelijks heen en was er nog niet zo heel veel. Laatste keer dat ik er was was in 2012 of 2013 geloof ik. Zou er dolgraag nog een keer heen willen maar het is prijzig en met het OV bijna niet te doen kijkend naar waar ik woon.

Wat vervelend dat je door het pesten je opleiding heb moeten beëindigen. 

Badge +1

Hoi ,

Loki is ook mijn favoriete schurk en vind de nieuwe spijkerman het allerleuks. 

Reputatie 1
Badge

Hoi janice33 leuk dat je ook uit weert. Welke pretparken vind jij leuk 

Altijd wel een zwak gehad voor de Efteling (jeugdsentiment) maar ook Walibi en Phantasialand zijn erg leuk! (Ben erg van de achtbanen) 

Reputatie 3
Badge +4

Hey diana, ik zou het ook leuk vinden om weer mensen te ontmoeten, disneyfilms en pretparken klinken ontzettend leuk! 

Waar ben je nog meer fan van?

Reputatie 1
Badge +2

Hey ik ben Roman uit Roermond en ik hou ook enorm van de nieuwe spijkerman!