Aanrader Comics

  • 10 August 2022
  • 2 reacties
  • 54 × bekeken

Reputatie 3
Badge +4

Helaas deze Tweedelige comic serie alweer uit, maar wel enorm veel van genoten, aanrader voor iedereen dus, en t is redelijk betaalbaar.


2 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Volgde vroeger comics enorm meerdere series elke maand het nieuwe nummer kopen. Ik vind dat na 2018 de verhalen veel slechter werden bij DC en marvel. Het tekenen bij marvel specifiek is echt verschrikkelijk geworden. Ik ben inmiddels flink afgehaakt ik lees nu veel meer europese strips of kleine artistieke albums en series die vaak niet in het superheldengenre zitten. Sommige oude series blijven naar mijn mening nog geweldige verhalen. Ik zal je bijvoorbeeld de Miracleman serie aanraden waaraan Alan Moore schreef. 

Reputatie 3
Badge +4

Volgde vroeger comics enorm meerdere series elke maand het nieuwe nummer kopen. Ik vind dat na 2018 de verhalen veel slechter werden bij DC en marvel. Het tekenen bij marvel specifiek is echt verschrikkelijk geworden. Ik ben inmiddels flink afgehaakt ik lees nu veel meer europese strips of kleine artistieke albums en series die vaak niet in het superheldengenre zitten. Sommige oude series blijven naar mijn mening nog geweldige verhalen. Ik zal je bijvoorbeeld de Miracleman serie aanraden waaraan Alan Moore schreef. 

Bedankt voor de aanrader, ik ben alleen niet zo’n comic lezer, ik kijk vooral films/series en lees boeken, ik koop hier en daar ooit eens de comic die me aanspreekt, ik zal t in mn notities zetten en als ik t ergens betaalbaar tegen kom kopen om het eens te checken✌🏾

Reageer