Gaan jullie vaak naar concert(en)?

  • 25 December 2021
  • 18 reacties
  • 351 × bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hoi allemaal, 

Gingen jullie voor Corona naar een concert van een of meerdere artiest(en)? En zo ja, naar welke concerten zijn jullie geweest? En als Corona voorbij is, naar welke concerten willen jullie nog gaan?


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

18 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Goeiie vraag :-)

 

Zelf ben ik niet vaak bij een concert geweest… Sterker nog, het concert van Typhoon afgelopen November was mijn allereerste concert hahaha

Reputatie 4
Badge +5

Voor Corona was ik in 2018 naar imagine dragons geweest en in 2019 naar MUSE (heel goot fan van ) en zou in 2020 naar de hel mega toer gaan maar die is nu al twee keer uitgesteld tot 2022 en ga nog naar Ramstein dit jaar 

Reputatie 2
Badge +1

Goeiie vraag :-)

 

Zelf ben ik niet vaak bij een concert geweest… Sterker nog, het concert van Typhoon afgelopen November was mijn allereerste concert hahaha

Oh echt? Dat concert was echt vet hè? En wil je nog naar meer concerten gaan?

Reputatie 2
Badge +1

Voor Corona was ik in 2018 naar imagine dragons geweest en in 2019 naar MUSE (heel goot fan van ) en zou in 2020 naar de hel mega toer gaan maar die is nu al twee keer uitgesteld tot 2022 en ga nog naar Ramstein dit jaar 

Wat vet! Ik ga in 2022 ook naar Rammstein! Op welke datum ga jij? Ik heb een kaartje voor 5 juli! 

Reputatie 4
Badge +5

Voor Corona was ik in 2018 naar imagine dragons geweest en in 2019 naar MUSE (heel goot fan van ) en zou in 2020 naar de hel mega toer gaan maar die is nu al twee keer uitgesteld tot 2022 en ga nog naar Ramstein dit jaar 

Wat vet! Ik ga in 2022 ook naar Rammstein! Op welke datum ga jij? Ik heb een kaartje voor 5 juli! 

Leuk ik heb ook kaarten voor 5 juli

Ik ging wel vaak naar concerten, vooral van Rock/Metalbands haha.

Had voordat het door Corona niet meer doorging nog kaarten voor Papa Roach & Hollywood Undead en ook Within Temptation & Evanescence..

Rammstein heb ik toen nog in de Kuip gezien, helaas voor Nijmegen geen kaarten meer kunnen krijgen :(

 

Reputatie 5
Badge +6

Goeiie vraag :-)

 

Zelf ben ik niet vaak bij een concert geweest… Sterker nog, het concert van Typhoon afgelopen November was mijn allereerste concert hahaha

Oh echt? Dat concert was echt vet hè? En wil je nog naar meer concerten gaan?

Jaa ik heb het er nou nog over!! Zou zeker vaker naar een concert willen gaan!

 

Badge

Ik ging vroeger wel naar veel concerten en festivals.

Laatste wat ik gezien heb is in Rammstein geloof ik

Jammer genoeg wel altijd alleen omdat ik niemand had om mee te gaan..

Maar de laatste jaren durf ik niet meer zo goed

Reputatie 3
Badge +3

Ik ging voor covid nóóit naar concerten. Ik houd niet echt van harde geluiden zeg maar haha, dus het trok me nooit zo erg. Maar ik heb altijd tegen mezelf gezegd; als het ESC naar Nederland komt ga je hoe dan ook. Dus gelukkig kaartjes kunnen bemachtigen en gegaan afgelopen mei. Eerst laten testen, heel gedoe. Ik heb twee dagen moeten bijkomen van alle prikkels hahaha, maar het was het meer dan waard! Dat smaakte naar meer, dus aankomende mei ga ik (mits alles doorgaat natuurlijk) naar Daði Freyr en Dua Lipa. Alleen dan doe ik wél gehoorbescherming in ;p.

Reputatie 4
Badge +3

Ik ging voor Covid regelmatig naar concerten! Mijn allereerste was Of Monsters and Men in de oude Doornroosje, toen heb ik op de radio nog met de zangeres mogen bellen :laughing:

Ik ben o.a. geweest bij Sam Smith, Paramore, Lady Gaga, Chef'special (een keer of 3), twentyone pilots (2x), Shawn Mendes, Jake Bugg, Jade Bird, Foster the People en nog meer.

Voor dit jaar heb ik er ook alweer 2 op de planning staan, nu maar hopen dat ze door mogen/kunnen gaan :fingers_crossed_tone2:

 

Jammer genoeg wel altijd alleen omdat ik niemand had om mee te gaan..

Maar de laatste jaren durf ik niet meer zo goed

Ik vind alleen gaan altijd wel een tof gevoel geven, maar aan de andere kant snap ik ook dat het natuurlijk hartstikke gezellig is om samen te gaan. Ik ben naar 2 concerten alleen gegaan nu.
Hoe komt het dat je niet zo goed durft of wil je dat liever niet delen? Voel je niet verplicht! Ik kan me best indenken dat (vooral bij grote concerten) de mensenmassa nogal indrukwekkend kan zijn. 

Reputatie 2
Badge +3

Hoi allemaal, 

Gingen jullie voor Corona naar een concert van een of meerdere artiest(en)? En zo ja, naar welke concerten zijn jullie geweest? En als Corona voorbij is, naar welke concerten willen jullie nog gaan?

Ik ben nog nooit naar een concert geweest maar ga in april (als het natuurlijk doorgaat) naar het concert van Suzan en Freek 

Reputatie 1
Badge +1

Ja ik mis dat echt. Ik ben naar Death Grips in Paradiso geweest, QOTSA, Yung Lean, $uicideboy$. Hopelijk snel weer concerten pakken!

Reputatie 6
Badge +8

Ik ga geregeld naar concerten, maar moet ook bekennen dat mijn muzieksmaak best breed is. Ik ben o.a. 5 Seconds of Summer, Imagine Dragons, Ed Sheeran, One Direction, Sam Smith, Queen & Green Day live gezien. Ik vond P!nk ook heel gaaf om live te zien. 

 

Na de corona heb ik er, volgens mij, ook alweer 13 op de planning staan. 

Reputatie 3
Badge +6

Ik ga 26 maart naar mijn eerste concert ooit. Ja werd eens tijd, haha. Ik ga samen met een klasgenoot naar Oscar and the Wolf in de Ziggo Dome. In augustus ga ik ook met hem en een aantal andere naar Coldplay in Brussel! Daar heb ik super veel zin in!

Reputatie 4
Badge +4

Ik ben zelf nog niet zo heel vaak naar concerten geweest, helaas! 

Dat komt voornamelijk, omdat ik niet echt iemand heb om mee te gaan.

Ik ben 2x naar de Nijmeegse vierdaagse feesten geweest (meer festival) bij een tribute van Pink Floyd en het Songfestival. Verder eigenlijk niet.

 

Ik heb voor pinkpop '22 en rock werchter '22 twee kaartjes gekocht, maar tot nu toe nog niemand die mee wil of kan.

 

En daarom vroeg ik mij het volgende af... :)

 

Is het mogelijk om een soort groep te maken waar je aan kunt geven dat je iemand of meerderen zoekt om naar een concert of festival te gaan?

Wanneer iemand erop reageert, natuurlijk even privé kletsen voordat je echt gaat. Kijken of het klikt en misschien een keer afspreken voordat je echt gaat.

 

Maar aangezien er vast meerderen, net als ik, graag naar een concert zouden willen gaan, maar je het vaak niet ziet zitten om in je eentje te gaan.. 

 

Zou zoiets mogelijk zijn?

Reputatie 3
Badge +1

Voor corona ging ik niet héél vaak naar een concert, ik ben maar 3x echt naar een concert geweest en dat was het zeker waard!
 

Zo ben ik naar Selena Gomez, Katy Perry en Little mix geweest :)

 

Op dit moment heb ik geen concert meer op de planning staan, maar dit kan altijd nog veranderen haha

Reputatie 3
Badge +1

Ik ben zelf nog niet zo heel vaak naar concerten geweest, helaas! 

Dat komt voornamelijk, omdat ik niet echt iemand heb om mee te gaan.

Ik ben 2x naar de Nijmeegse vierdaagse feesten geweest (meer festival) bij een tribute van Pink Floyd en het Songfestival. Verder eigenlijk niet.

 

Ik heb voor pinkpop '22 en rock werchter '22 twee kaartjes gekocht, maar tot nu toe nog niemand die mee wil of kan.

 

En daarom vroeg ik mij het volgende af... :)

 

Is het mogelijk om een soort groep te maken waar je aan kunt geven dat je iemand of meerderen zoekt om naar een concert of festival te gaan?

Wanneer iemand erop reageert, natuurlijk even privé kletsen voordat je echt gaat. Kijken of het klikt en misschien een keer afspreken voordat je echt gaat.

 

Maar aangezien er vast meerderen, net als ik, graag naar een concert zouden willen gaan, maar je het vaak niet ziet zitten om in je eentje te gaan.. 

 

Zou zoiets mogelijk zijn?

Dat is wel een heel leuk idee eigenlijk! Er zullen vast genoeg mensen zijn die een beetje dezelfde muziek smaak hebben! :)

Reputatie 3
Badge +3

Ik ben zelf nog niet zo heel vaak naar concerten geweest, helaas! 

Dat komt voornamelijk, omdat ik niet echt iemand heb om mee te gaan.

Ik ben 2x naar de Nijmeegse vierdaagse feesten geweest (meer festival) bij een tribute van Pink Floyd en het Songfestival. Verder eigenlijk niet.

 

Ik heb voor pinkpop '22 en rock werchter '22 twee kaartjes gekocht, maar tot nu toe nog niemand die mee wil of kan.

 

En daarom vroeg ik mij het volgende af... :)

 

Is het mogelijk om een soort groep te maken waar je aan kunt geven dat je iemand of meerderen zoekt om naar een concert of festival te gaan?

Wanneer iemand erop reageert, natuurlijk even privé kletsen voordat je echt gaat. Kijken of het klikt en misschien een keer afspreken voordat je echt gaat.

 

Maar aangezien er vast meerderen, net als ik, graag naar een concert zouden willen gaan, maar je het vaak niet ziet zitten om in je eentje te gaan.. 

 

Zou zoiets mogelijk zijn?

Klinkt héél herkenbaar. Gelukkig is m'n moeder altijd wel te porren om mee te gaan, maar soms is het toch ook leuk(er) om met leeftijdsgenoten te gaan.

Je zou je idee kunnen aankaarten bij 'Community ideas', wellicht dat ze er dan een groep voor aanmaken waarin concertgangers elkaar kunnen vinden.

Dat zou in ieder geval een mooie uitkomst zijn, want je bent zeker niet de enige met dit 'probleem'.