In Real Life
Sun, 5 May, 10:00 - 17:00

Bevrijdingspop Haarlem 2024

Over dit evenement

Kom naar de Join Us Hang Out bij de Impact Zone!  

“Het was zo leuk. Ik hoopte nieuwe mensen te leren kennen en dat is ook gelukt!”

 

Mike (24 jaar) was vorig jaar mee naar Bevrijdingspop Haarlem. Heb je ook zin om dit jaar naar Bevrijdingspop Haarlem te gaan? Maar weet je niet met wie je kunt gaan? Of vind je het simpelweg best een beetje spannend?  

Dit jaar organiseert Join Us weer een Hang Out tijdens Bevrijdingspop Haarlem op zondag 5 mei 2024, en jij kan mee! De Hang Out van Join Us is de allerleukste ontmoetingsplek voor jongeren. Dit jaar op een bijzonder mooie plek, namelijk de Impact Zone samen met Young Impact. Je ontmoet hier andere jongeren met wie je naar de vette optredens van o.a Chef’s Special, Danny Vera, Kraantje Pappie en Merol kunt kijken.  

 

“Ik ben voor het eerst op een festival. Ik wilde het wel eerder, maar had nooit iemand om te gaan. Ik had alleen online vrienden” – Tessa (22) 

 

Kom je met een groepje of alleen? Dat kan allebei! Er zijn medewerkers en vrijwilligers van Join Us die je vragen beantwoorden en je in contact brengen met andere jongeren tot 19:00. Daarna kun je natuurlijk nog verder genieten van het festival. De Join Us Hang Out is er dankzij de organisatie van Bevrijdingspop Haarlem en Odido Nederland.

Je herkent de Hang Out aan de 3-meter hoge Join Us vlaggen bij de Impact Zone (via ingang B te vinden). Kan niet missen dus! 🙂 Zien we je op 5 mei?

Handig om te weten! 

➡️ Bevrijdingspop is voor alle leeftijden 

➡️ Het festival is gratis te bezoeken van 12.00 tot 0.00

➡️ De Hang Out op de Impact Zone is tot 19.00, daarna kun je nog lekker van het festival genieten

➡️ Eten en drinken kun je halen door muntjes te kopen (eigen consumptie is niet toegestaan) 

➡️ Het terrein is goed bereikbaar vanaf Centraal Station Haarlem  

➡️ Meer info over Bevrijdingspop Haarlem? Check de website

Details evenement
In real life
Sun, 5 May, 10:00 - 17:00 (UTC)
Locatie
Haarlemmerhout, Haarlem