Skip to main content

Zijn er hier ook mensen die het bijvoorbeeld leuk vinden om naar de bios te gaan?

• 20 februari 2022
  • 13 reacties
  • 424 × bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hey ik ben sinds vandaag lid in de groep. Zijn er hier ook mensen die het bijvoorbeeld leuk vinden om naar de bios te gaan en leuke dag van maken? 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

13 reacties

Nathalie
Oud-Community Manager
Forum|alt.badge.img+3
  • Oud-Community Manager
  • 18 reacties
  • 21 februari 2022

Hi Björn,

Goed idee, benieuwd hoeveel reacties erop komen! Voor de zekerheid zou je je vraag ook nog in jouw regio groep kunnen plaatsen, Zuid-Holland toch?  

Kevinnnet
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img
  • Niet meer actief
  • 16 reacties
  • 21 februari 2022

Vind ik een tof idee!

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 23 februari 2022

Klinkt als een leuk idee! 

Forum|alt.badge.img+6
  • Niet meer actief
  • 54 reacties
  • 5 maart 2022

Klinkt leuk, maar wat Nathalie ook zegt. Dit is wss wel regio gebonden of mensen kunnen.
Ik stel voor dat je dit in jou regio groep bespreekt. Als jullie een datum/film hebben gepland mag je het altijd hier delen. Wellicht zijn er dan toch een aantal die ervoor willen reizen.
Dat lijkt mij de handigste optie. Heel veel succes :Ik hoor er graag meer over zodra het is gelukt :)

• 0 reacties
  • 6 maart 2022

Hi Björn,

Ik ben ook nieuw in deze community. Naar de film vind ik ook leuk om te doen.

In welke regio woon je? Ik kom uit Hilversum.

Rochella
  • 504 reacties
  • 10 maart 2022

Hey Björn! 

Leuk idee! Binnenkort komt de nieuwe fantastic beasts film uit in de bioscoop en ik heb al meerdere leden hierover gehoord. Misschien kunnen we wel wat regelen (uiteraard in overleg met Join Us) om daar wat mee te doen. Houd vooral de community in de gaten! :blush:

Forum|alt.badge.img
Björn schreef:

Hey ik ben sinds vandaag lid in de groep. Zijn er hier ook mensen die het bijvoorbeeld leuk vinden om naar de bios te gaan en leuke dag van maken? 

Ja zekker 

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 9 reacties
  • 20 november 2022
Anonymous schreef:

Hi Björn,

Ik ben ook nieuw in deze community. Naar de film vind ik ook leuk om te doen.

In welke regio woon je? Ik kom uit Hilversum.

Ik woon zelf omgeving rotterdam

Kyra22
Forum|alt.badge.img
  • Supercharger
  • 16 reacties
  • 25 november 2022
Björn schreef:

Zeker leuk!

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 649 reacties
  • 26 november 2022

Wildmendjohn
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+10
  • Niet meer actief
  • 113 reacties
  • 27 november 2022

Hey thx for the tagg @Quinty  

Ik doe wekelijks bioscoop uitjes ina Pathe  arnhem/nijmegen  ik.wil binnenkort eens naar Ede uitbreiden  :) 

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 649 reacties
  • 27 november 2022

Geen probleem @Wildmendjohn 

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 649 reacties
  • 27 november 2022

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen