Wie verzamelt er graag Funko Pops?

  • 3 March 2024
  • 4 reacties
  • 61 × bekeken

Reputatie 7
Badge +11

Wie hier op de Join Us Community houdt ervan om Funko Pops te verzamelen?

Zo ja, wat is je favoriete Funko Pop?

 

Ikzelf ben niet echt een hele gedreven verzamelaar (en dat zeg ik nu, haha) en verzamel zelf graag Funko's die ik gewoon écht leuk vind. Enkele Funko Pops die ik heb zijn:

 

Legolas, Lord Of The Rings; mijn eerste Funko Pop

The Faun, Pan's Labyrinth.

Custom Funko Male (kan je zelf een Funko maken, moet er nog steeds aan beginnen, mijn idee was en is nog steeds om Jacob Reckless van de Reckless boekenreeks van Cornelia Funke te maken).

Winged Crowley & Aziraphale Funko Pops UK & US Only Limited Specialty Series Two Pack (was ontiegelijk duur maar het zó waard, kijkend naar het feit dat ik sinds 2019 groot Good Omens fan ben, tegenwoordig zijn ze nóg duurder dan de prijs die ik ervoor had betaald en zeer waarschijnlijk zijn ze uitverkocht tegen deze tijd).

 

Binnenkort verwacht ik nog een The Legend Of Vox Machina Trinket (gepantserd) Funko Pop die ook onder een Limited Specialty Series valt. Het was de allerlaatste op voorraad, dus hopelijk komt hij een beetje heelhuids aan. Ik weet wel dat ik er waarschijnlijk een protector omheen doe. Het is de beer van de half elf tweeling Vex'ahlia & Vax'ildan, twee karakters van de Vox Machina Dungeons & Dragons campagne van Critical Role. Had graag ook de tweeling zelf als Funko Pop versies gehad, maar ze zijn helaas allemaal uitverkocht (kwamen uit gedurende 2020) dus ik ben maar wat blij dat ik wél Trinket aan mijn kleine collectie Funko Pops kan toevoegen.

 

Daarnaast verwacht ik ook nog een Disney 100 series Funko Pop van Oswald The Lucky Rabbit met Pop protector.


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Hi! Zelf heb ik alle RWBY funkos (-de 2019 exclusive). Een random Supergirl funko, Chandler Bing van Friends, en een paar Overwatch funkos hahaha ik denk iets van 7. Idk of ik er meer wil halen maar in ieder geval ze staan leuk op mn bureau 😌

Reputatie 1
Badge +3

Ik ben begonnen met het sparen van Funko pops uit bepaalde series die ik leuk vind😁

 

Reputatie 7
Badge +11

Ik ben begonnen met het sparen van Funko pops uit bepaalde series die ik leuk vind😁

 

Leuk!

Reputatie 7
Badge +7

Wow @Brian.W dat zijn echt veel van die Funko Pops. Ik zie ook Bakugan pops. Ik vind Bagugan echt leuk.