Skip to main content
Oud-Community Manager
December 27, 2022

Wie is de Mol? - 2023

• December 27, 2022
  • 31 reacties
  • 632 × bekeken

Ieder jaar staat dezelfde vraag weer centraal. We gaan op zoek naar de deelnemer met een dubbele agenda: De Mol. Praat mee in dit topic en speel mee in onze poule!

In dit topic bespreken we alle theorieën, delen we onze gedachten én spelen we gezellig met z'n allen in de enige echte Join Us-poule in de Wie is de Mol?-app! Join de app via deze link en vergeet dit topic niet te volgen om op de hoogte te blijven van ieders gedachten.

⚠️ Dit topic kan spoilers bevatten.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

31 reacties

Master
    January 9, 2023

Ja dat zou ook leuk zijn! Ik vraag me alleen wel af of dat ze een goede mol zou zijn, ik krijg bij haar het gevoel  dat ze moeite heeft met liegen haha

Je mag altijd een PM sturen!
    TomOud-Community ManagerAuteur
    Oud-Community Manager
    January 16, 2023

Dat was weer een spannende aflevering zaterdag. Ik vind Soy zó verdacht doen de hele tijd. Die kan de mol toch niet zijn met dat overdreven opzichtige gedrag? Of misschien juist wel. Renée Fokker had ik ook in de eerste aflevering(en) al door.

Wat denken jullie?

Helaas niet meer werkzaam bij Join Us - Take care all!
    Contributer
    January 16, 2023

Dat was weer een spannende aflevering zaterdag. Ik vind Soy zó verdacht doen de hele tijd. Die kan de mol toch niet zijn met dat overdreven opzichtige gedrag? Of misschien juist wel. Renée Fokker had ik ook in de eerste aflevering(en) al door.

Wat denken jullie?

Ik vind Soy er iets te dik op liggen. Inderdaad net iets te overdreven. Ik vond wel dat Anke telkens snel met hem instemde...

Quinty
    Myth
    January 21, 2023

Zitten jullie al klaar voor vanavond?

ℹ️ Heb je een vraag? Wees niet bang om hem te stellen. Ik ben vegetarisch dus eet je niet op. Ik hed dyslexie dus leez leker dor myn fouden heen! (#chefbadeend)
    Quinty
    Myth
    January 28, 2023

Zitten jullie op het juiste spoor naar de mol?

ℹ️ Heb je een vraag? Wees niet bang om hem te stellen. Ik ben vegetarisch dus eet je niet op. Ik hed dyslexie dus leez leker dor myn fouden heen! (#chefbadeend)
    Quinty
    Myth
    February 18, 2023

Hebben jullie je punten al ingezet en op wie?

Explorer
    February 19, 2023

De mol is jurre het kan niet anders. Hij heeft het minste geld in de pot gebracht en is supper verdacht 

Oud-Community Manager
    February 20, 2023

Ik blijf nog even in de Soy-tunnel, hoewel Jurre het minste geld heeft opgebracht reageert hij vaak nét te emotioneel op anderen. Als dit geacteerd is dan is er een groot acteur in Jurre verloren gegaan. Daarnaast heb ik vaak gewoon het gevoel dat hij heel erg onzeker is. Toen de telefoon (in de theaterzaal) rinkelde zag je hem ook kijken en twijfelen wat hij moest doen.

Soy heeft gewoon iets geks.. ik kan mijn vinger er niet goed opleggen. Het lijkt alsof hij de hele tijd aan het acteren is maar ik kan me niet voorstellen dat je dat twee weken non-stop vol kan houden.

@icecoldkim wat het geld betreft had Anke ook een minbedrag als totaal dat ze ‘binnengehaald’ had voor de pot. Toch weten we inmiddels zeker dat zij de Mol niet is. Dus sorry, je hebt mij nog niet overtuigd 😁

Explorer
    February 20, 2023

@Tom 

Wat soy betreft ik vond hem heel verdacht in het begin. Maar ik denk zelf dat hij de mol gewoon heel graag wou zijn maar het niet is geworden en in de laaste paar aflevering heb ik hem niet echt veel verdachten dingen zien doen. Wat jurre betreft in de aflevering van zaterdag hij moest op de 2000 staan zodat er 3000 euro in de pot kwam en 5 jokers maar hij wil zo min mogelijk geld in de pot dus gaat hij op de 1 joker staan. Ook heeft hij geld uitgegeven bij de mol afspraak maar niet alles wat ook heel verdacht is. Want een kanidaat zou alles uitgeven. Ik zit nog steeds in de jurre tunnel 😅

voor mij kan soy niet de mol zijn

Oud-Community Manager
    February 20, 2023

@icecoldkim We gaan het zien 😁 misschien blijkt het uiteindelijk tóch iemand anders te zijn en zitten we er allebei naast! 😁