Skip to main content
Oud-Community Manager
December 27, 2022

Wie is de Mol? - 2023

• December 27, 2022
  • 31 reacties
  • 632 × bekeken

Ieder jaar staat dezelfde vraag weer centraal. We gaan op zoek naar de deelnemer met een dubbele agenda: De Mol. Praat mee in dit topic en speel mee in onze poule!

In dit topic bespreken we alle theorieën, delen we onze gedachten én spelen we gezellig met z'n allen in de enige echte Join Us-poule in de Wie is de Mol?-app! Join de app via deze link en vergeet dit topic niet te volgen om op de hoogte te blijven van ieders gedachten.

⚠️ Dit topic kan spoilers bevatten.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

31 reacties

Floris
    Genius
    December 28, 2022

Leuk ik heb me al aangemeld 🥳

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. ~chef bad eend
    Quinty
    Myth
    December 28, 2022

Yesss

ℹ️ Heb je een vraag? Wees niet bang om hem te stellen. Ik ben vegetarisch dus eet je niet op. Ik hed dyslexie dus leez leker dor myn fouden heen! (#chefbadeend)
    Quinty
    Myth
    January 7, 2023

Heeeee

zo spannend deze aflevering, hé!

ℹ️ Heb je een vraag? Wees niet bang om hem te stellen. Ik ben vegetarisch dus eet je niet op. Ik hed dyslexie dus leez leker dor myn fouden heen! (#chefbadeend)
    Quinty
    Myth
    January 7, 2023

Denken jullie dat Sarha tereug in het spel komt ?

January 7, 2023

Denken jullie dat Sarha tereug in het spel komt ?

Zou wel leuk zijn. Ik vind haar ern leuke kandidaat (of misschien wel mol, who knows👀)

January 7, 2023

Ben benieuwd hoor! Maar als ze terug het spel in komt lijkt ze mij sowieso niet de mol, de mol krijgt nooit een rood scherm, toch?

Ik kan al een paar mensen gokken op niet-mol, maar wie het wel kan zijn, ik heb geen goed idee nog. Het lijkt wel een leuke groep te worden!

Pjotr
    Niet meer actief
    Niet meer actief
    January 7, 2023

Wat een heerlijke aflevering! Opdracht 'geleend' uit de Mol maar beter goed gejat dan slecht bedacht. Ben blij dat het eens niet meteen om jokers en vrijstellingen ging. Gewoon puur zoeken naar de Mol: heerlijk! Ik hoop dat ze deze vipe verder weten te zetten. 

Quinty
    Myth
    January 7, 2023

Oeee @Mees vertel eens wat dank jij

Quinty
    Myth
    January 7, 2023

@Linde5 jaaaaaa ik vond haar zo leuk 

Quinty
    Myth
    January 7, 2023

@Pjotr Jaaa, leuke aflevering. Dat ze te horen zouden krijgen of de mol waren duurde me erg lang. 
    wat bedoelde je met de opdracht geleend?