Wereldberoemd (in Nederland) | Dilemma Donderdag

  • 11 April 2024
  • 4 reacties
  • 49 × bekeken
Wereldberoemd (in Nederland) | Dilemma Donderdag
Reputatie 7
Badge +7

It’s Wednesday my dudes….. wacht eens even dat klopt niet. Het is donderdaaaag, dilemma tijd. Je mag kiezen hoe je beroemd wordt. Misschien ben jij diegene die Nederland van de NEXIT gaat redden, of speel je samen met John Wick in een actie film. Hoe word jij bekend?

  1. Je bent een bekende politicus in Nederland
  2. Een wereldberoemde filmster

Reageer hieronder wat jij liever wil!


4 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Mag een muzikant ook? Ik zou wel graag in een wereldberoemde rockband willen spelen of zo. Maar goed, als ik echt zou moet kiezen, doe dan maar filmster. Wie weet word ik dan wel de nieuwe marvel hero 😂

Reputatie 3
Badge +3

Ik zou beroemde acteur willen zijn ik wil dan graag de rol Zoro van one piece willen spelen 

Reputatie 5
Badge +5

ik kies voor filmster! ik heb zo geen verstand van politiek…

ik kan ook niet echt acteren, maar als ik dat kon lijkt me dat best gaaf:))

Reputatie 7
Badge +11

Ik zou een schrijfster willen zijn en mensen willen inspireren zoals ik dat al doe maar dan doormiddel van schrijven. 

Stiekem droom ik ervan om een inspirerende docent te worden wanneer ik de HBO opleiding tot Engels docent Tweedegraads ga doen. 

 

Filmster lijkt mij ook wel leuk. Ik zou maar wat graag in mijn favoriete series/films willen spelen naast mijn favoriete acteurs en actrices, een verfilming van de Reckless boekenreeks van Cornelia Funke (die hopelijk ooit nog groen licht gaat krijgen want dan ga ik echt huilen van blijdschap, lees die boeken namelijk al bijna 15 jaar ofzo) of een biopic over mijn eigen leven (voelt serieus vaak alsof ik in een soap zit onderhand).

Reageer