Welke podcast vind jij leuk om te luisteren?

  • 31 October 2023
  • 5 reacties
  • 53 × bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Hoihoi, Ik ben eigenlijk wel benieuwd of hier ook mensen zijn die graag podcasts luisteren. 

Op dit moment luister ik held in eigen verhaal van Iris Enthoven. Daarin gaat ze in gesprek met mensen die inspirerende verhalen en gebeurtenissen hebben meegemaakt. Ook luister ik sterrenstof, een talkshow over astronomie en ruimtevaart, met de laatste ruimte nieuws. 👽

En ik heb ook nog de man en de maan geluisterd. Die vond ik echt heel erg goed!

Welke podcast vind jij leuk om te luisteren?  


5 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Ik luister helemaal geen podcast, nooit interesse gehad er in 

Reputatie 6
Badge +7

Momenteel luister ik naar Broers en relnichten de podcast. In beide word er lekker random gepraat

Reputatie 3
Badge +6

Ik vind veel verschillende onderwerpen leuk. Een paar podcasts die ik graag luister zijn: 

The Health Code Daily van Sarah en Kurt. (sport, voeding, lifestyle)

Phone a Friend van George Ezra en Ollie vind ik ook heerlijk om naar te luisteren. (mentale gezondheid)

Echt Gebeurd is ook leuk, waarin mensen mooie, bijzondere of grappige verhalen vertellen over iets wat ze zelf hebben meegemaakt. Elke maand leest er ook iemand voor uit zijn of haar puberdagboek, kan soms echt geniaal zijn.

 

Reputatie 1
Badge +3

Ik raad ‘Man Man Man de pocast’ aan op podimo, kan er uren naar luisteren en blijven lachen! Het is met Chris Bergström, Domien Verschuren en Bas Louissen (je herkent ze misschien van de radio). Seizoen 6 en 7 staat overigens ook op spotify! Eerste 7 seizoenen werken ze met thema's, later laten ze dit los in een nieuw, maar krachtig formaat waarbij ze de week bespreken. Het is openhartig, humoristisch en nooit saai! 

‘Kind kan de was doen’ is kort maar de moeite waard. Maxim Hartman bespreekt moeilijke maatschappelijke onderwerpen met jonge kinderen. uiteraard hebben ze er geen verstand van, maar dat maakt het leuk! 

‘Rikipedia’ is een leuke als je graag willekeurige dingen wilt leren. Het zijn korte afleveringen waarin Rik Broers (youtuber/streamer) meer verteld over verschillende onderwerpen met een eigen wikipedia pagina.

Voor de filosofen onder ons is ‘Philosophize this!’ een interessante Engelse podcast. Zoals de naam al suggereert, het gaat over filosofie. Van Westerse tot Oosterse filosofie van alle tijden, je leert veel!

Reputatie 6
Badge +11

Ik weet niet of het echt een podcast is maar vind Jail time van bar talk interessant. Hier gaat youtuber/ ex gedetineerde Chris in gesprek met andere Ex gedetineerden of slachtoffers 

 

Verder luister ik vaak naar Day1 dit is een podcast van Jay Jay Boske hier gaat die met verschillende mensen in gesprek die ergens succesvol zijn  Bijvoorbeeld Youtubers top sporters en ondernemers. 

 

Scherpschutters vind ik ook altijd interessant om naar te luisteren. Hier gaat een oud  lid van een arrestatie team in gesprek met verschillende mensen met een uniform beroep of  sporters met een hele sterke mindset 

Reageer