Welke Avatar bender ben jij?

  • 29 February 2024
  • 9 reacties
  • 131 × bekeken

Reputatie 7
Badge +5

Niet lang geleden heb ik deze topic aangemaakt. Die gaat ook over de Avatar. En nu maak ik er nog eentje, maar met een ietsjes andere insteek. 

Stel je voor je word wakker in wereld van de Avatar, welke element zou jij kunnen besturen? (Tip bekijk het plaatje voor de eigenschappen. Als het wat moeilijk te lezen is kan je er op klikken om het te vergroten.)

Ik herken me in alle vier wel een beetje. Ik ben gepassioneerd over de dingen die ik leuk vind als Fire, spontaan als Air, en betrouwbaar als Earth. 

Maar als nog denk ik dat ik een waterbender ben. Ik ben nu redelijk stabiel. Ook kan ik me vinden in het sensitieve en perfectionisme. Het enige wat ik niet ben is well organized. Ik ben een chaot eerste klas. 😅 Maar daar werk ik aan. 

 


9 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Ik zou graag in de wereld van avatar bender willen leven. Als ik mocht kiezen welke stuurder ik zou zijn, zou ik graag een vuur stuurder zijn. 

Als ik kijk naar de foto en de eigenschappen. Staan bijna alle elementen wel van ja dit zijn mijn eigenschappen.

Water: loyaal, gevoelig, betrouwbaar, perfectionistisch en kritisch.

Aarde: hardwerkend, betrouwbaar, aanpasbaar (behalve als mensen je dingen beloven en niet nakomen kan ik er moeilijk mee hebben.), standvastig, koppig, terneergeslagen, twijfel achtig en doelloos.

Vuur: wilskrachtig, creatief, gepassioneerd, openhartig, analyserend, vindingrijk, ongeduldig en koppig.

Lucht: actief, rusteloos, onzorgvuldig (als het over mijn eigen spullen gaan. Andere ben ik wel heel zorgvuldig), impulsief, onvoorspelbaar en naïef.

 

Als het aankomt op deze punten zit aarde de meeste eigenschappen.

Reputatie 5
Badge +7

Ik zou de avatar zijn denk ik, want ik heb van alle vier de elementen wel eigenschappen 😂

Reputatie 4
Badge +2

Ik zou ook gewoon de avatar zijn. Kan niet kiezen  ze zijn alle 4 mij😂

Reputatie 5
Badge +4

ik zou voor aarde gaan! ik ben een taurus, en dit is ook een aarde sign + de beschrijving past er ook erg goed bij:)

Reputatie 2
Badge

Ik zou van mezelf zeggen dat water wel het beste bij mij past. :) Toevallig ook wel mijn favoriete element van de vier.

Reputatie 5
Badge +5

op basis van het plaatje ben ik een lucht stuurder

Reputatie 3
Badge +3

Nou blijkbaar veranderde alles toen ik aanviel want ik zat eerst tussen air en fire maar fire komt er toch wel meer bovenuit

Badge

Ik zou een waterbender zijn. En dit zou ik ook wel willen zijn als ik in die wereld zou leven, dus een match made in heaven xd

Reputatie 2
Badge +3
Resultaat

Ik had deze gebaseerd op de Netflix series’ test. :3

Reageer