Skip to main content
January 4, 2022

Wat zijn jullie favoriete series?

• January 4, 2022
  • 20 reacties
  • 322 × bekeken

Hi allemaal. Ik ben op zoek naar een leuke nieuwe serie om te kijken. Wat zijn jullie favoriete series op het moment?

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.
    Vastgezette reactie door Quinty

We hebben een weekly mission met de zelfde vraag! Om die rede het verzoek daar verder te gaan reageren. Hierbij is het topic gesloten =-)

20 reacties

Nick
    Genius
    January 4, 2022

Zelf kijk ik vrij weinig films of series, 

Nu zit ik de laatste tijd veel in de trein om te reizen voor werk en dan kijk ik de serie undercover die vind ik zelf heel spannend om naar te kijken, 

wat voor series hou je van? 

Niet meer actief. Enkel nog bereikbaar op Discord Bier_kobier_koning#7378
    Diego
    Community Coördinator
    Community Coördinator
    January 4, 2022

Lucifer en The Arrow

Vragen? Over de officiële Join Us Discord of de community? Stel ze gerust!
    Te-amo
    Legend
    January 4, 2022

Ik heb aardig wat series & films/docu’s gezien haha. Ik heb maar een lijst gemaakt wat ik zo even weet. 

Serie

Lucifer

Dynasty

Undercover

Elite

The Crown

Bridgerton

Fate: the winx sage

The Queens  Gambit

Sex Education

The Handmaids Tale

Grey’s Anatomy

Station 19

Jane the Virgin

Lupin

Ratched

My Name

You

Film

Ferry

Britney vs. Spears

Zwaar Verliefd 1 & 2

Wat is dan Liefde

F*ck de liefde

Alles is zoals het zou moeten zijn

The Danish Girl

Me before you

Extremely Wicked, Shockingly Evil & Vile

Jezelf zijn is soms toch al moeilijk genoeg?
    Socializer
    January 5, 2022

Oh ja, bridgerton is ook echt een favoriet! Ik zit met smart te wachten op het tweede seizoen :grin:  Queens gambit en undercover zijn ook toppers! Verder hou ik vooral van die Nederlandse films die de meeste mensen slecht vinden :yum:

Rochella
    January 6, 2022

Fantasy:
    The Witcher
    Shadowhunters

Actie/Futuristisch 
    The 100
    Altered Carbon
    Travelers
    The Umbrella Academy
    The I-land
    3%
    Between

Beetje zo’n sitcom/melige serie 
    Community
    The Good place 

Horror 
    The haunting of Hill House/ The haunting of Bly Manor
    Marianne (die is echt wel eng haha)

Geen idee wat voor genre maar wel goeie series;
    Orange is the new black 
    Dead to me
    Outlander (over Schotland)
    Vikings 

Zombies
    Z-Nation
    The Walking Dead
    Van Helsing

Heb je een vraag? Stel hem gerust! Tip: Als je reageert op iemand in je topic gebruik dan het @ met de naam van de persoon, zo krijgt diegene er een notificatie van!
    Gabri
    Contributer
    January 6, 2022

Howl’s moving castle
    Mushoku Tensei
    Spirited away
    The Platform
    The 100
    Utopia (alleen de britse variant, de amerikaanse remake is echt slecht. Het zal dus wat moeite kosten om een goeie plaats te vinden om deze te bekijken gezien Amazon hiervoor niet werkt en de show ook niet op netflix staat.)

January 12, 2022

Oh ja, bridgerton is ook echt een favoriet! Ik zit met smart te wachten op het tweede seizoen :grin:  Queens gambit en undercover zijn ook toppers! Verder hou ik vooral van die Nederlandse films die de meeste mensen slecht vinden :yum:

Bridgerton vond ik ook zó leuk! 😍

The Ineffable Bookworm
    Myth
    August 6, 2022

The Witcher, Outlander, Da Vinci's Demons, Good Omens, Lucifer, The Good Place, Our Flag Means Death, Wheel Of Time, Vikings, Vampire In The Garden (anime), Castlevania (anime), Kuroshitsuji / Black Butler (anime), Blue Exorcist (anime), The Devil Is A Part Timer! (anime), Vampire Knight (anime), Yu-Gi-Oh! (anime), Howl's Moving Castle (anime film), Spirited Away (anime film), The Witcher Nightmare Of The Wolf (anime film), Wolf Children (anime film), A Whisker Away (anime film), Words Bubble Up Like Soda Pop (anime film), etc.

The Sandman Netflix adaptatie van Neil Gaiman kijk ik momenteel en probeer ik niet in een keer uit te kijken omdat het echt een ontzettend leuke serie is.

"Zelfs al loop je over een pad bedekt met rozendoorns waar je doorheen moet vechten, in plaats van een snel pad uit het doolhof dat 'leven' heet, je komt er veel sterker uit dan je ooit voor mogelijk had gehouden." - The Ineffable Bookworm
    Hässlich
    Guru
    August 7, 2022

Als je van geschiedenis houd heb ik een oude (maar goude) speelserie voor je

Shaka Zulu uit 1986
    een erg spannende en genuanceerde serie over de conflicten tussen de Britten en het Zoeloe rijk in hedendaags Zuid Afrika. Veel actie, emotie en een vrij nuchtere vertelling van echte interessante gebeurtenissen 

Bis zum nächsten Post
    Explorer
    August 16, 2022

ik heb nog wel een goede film voor je mocht je er belang bij hebben. a simpel favor staat op netflix. of a crimson peak is wel een goede als je meer voor horror films gaat.