Skip to main content
Cat
Moderator
February 26, 2024

Wat vinden jullie van de nieuwe Avatar Netflix serie?

• February 26, 2024
  • 13 reacties
  • 174 × bekeken

Deze topic kan spoilers bevatten voor diegenen die het nog niet gezien hebben!

Net als met de One Piece, heeft Netflix zich weer flink uitgesloofd met deze nieuwe Anime geïnspireerde serie. Gisteravond heb ik de serie af gekeken. En het was echt verassend goed vond ik. Ik heb zelf de originele manga niet gezien, maar wel veel van gehoord. Het mooiste vond ik de grafics. Wat kunnen ze dat tegenwoordig toch mooi maken met de computer. Van de fantasie wezens tot de elementaire krachten, het ziet er allemaal zo echt uit. Ik hou daarvan. 

Heb jij de Avatar al gezien? En wat vond je er van?

13 reacties

Cat
CatModeratorAuteur
Moderator
February 28, 2024

@Avatar Tano Ik heb h'm zien langskomen op Netflix, de Avatar film. Waren er grote verschillen tussen de film en serie? Want het is de verfilming van het zelfde seizoen toch?

En zal ik doen. Ik stuur je wel een DM nadat ik de teken serie heb gezien. 

Discord username: xkitcat
Moderator
February 28, 2024

@Starberry ik weet het niet meer zo goed, waarom die niet goed is gevonden. De film heeft de Golden Raspberry Awards gewonnen. Prijs voor de slechtste film van het jaar.

Ja klopt de film gaat over de zelfde seizoen als wat Netflix heeft gemaakt. Maar grootste verschil zit in de tijd van de film is te kort om goed te kunnen verwerken en de gebeurtenissen. De film is maar 2 uur. Terwijl aflevering 1 van Netflix al 1 uur is. Dat laat al zien dat het weinig van alle gebeurtenissen zien. Maar heb hem al tijdje niet meer gezien en weinig van onthouden. Dus moet ik om de film echt kunnen vergelijken en mijn mening kunnen geven de film opnieuw kijken. Vind het niet erg om terug te kijken. Heb hem minimaal 3 keer gezien. De 1ste seizoen van de teken serie is ongeveer 7:40 uur lang. Dus als je een film van 2 uur maakt moeten ze al veel weglaten.

Is goed veel plezier met kijken.

Vince
Master
February 28, 2024

Ik ga nu zeker ook de tekenfilm variant kijken! Goede herinneringen aan.

𐌆ᚢꓦ𐌆ᚢ𐌂𐌄-𐌀𐌁𐌋𐌄 ♾️