Skip to main content

Wat is jullie go to kerstfilm?

• 10 december 2024
  • 4 reacties
  • 28 × bekeken

Affie
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 79 reacties

Het is intussen alweer 10 december. Er branden buiten overal lichtjes en kerstmuziek valt bijna niet meer aan te ontkomen. Nu is er nog één belangrijk ding wat ik persoonlijk altijd super leuk vindt aan de kerst en dat is….. Kerstfilms kijken! 

Van de klassiekers zoals Home Alone en It's a Wonderful Life tot de meer moderne hits zoals Elf en The Holiday. Zelf kijk ik met mijn familie vaak naar films die niet perse onder de categorie kerst vallen maar wel altijd rond de kerst worden gedraaid. Ik heb het dan over films zoals Harry Potter en Lord Of The Rings. Die zijn voor mij onmisbaar tijdens de kerstdagen!🎄

Nu ben ik benieuwd... Welke kerstfilms horen voor jullie echt bij de feestdagen? 🎬✨

4 reacties

Charlotte
Forum|alt.badge.img+8
  • Genius
  • 188 reacties
  • 10 december 2024

3 hazelnootjes voor Assepoester. Een vrij onbekende film, maar ik word er nog steeds blij van iedere kerst🎅🏼

Daanchocola
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • 32 reacties
  • 10 december 2024

Ik heb een film,maar die is dit jaar in mijn leven gekomen. Ik wil hem overigens wel nu elk jaar als hij op tv komt kijken!

De film heet 3 wise man and a baby. De cover ziet er stom uit,maar wouw wat heb ik gelachen om die film. Meestal bij tv films weet je in 15 min hoe de film afloopt,maar nu bleef het tot de laatste 10 min een geheim. Ik hou daarvan!

Wat voor mij ook niet mag missen is mijn favoriete kinderfilm😅. Klinkt misschien gek,maar omdat er vaak ook kleine kids zijn in huis kijk ik hem toch elke keer met een grote lach op mijn gezicht. Hij heet een gelukkig pooh jaar. Dat is een winnie de poeh film met allemaal kerst verhalen en ookal ben ik 19,ik geniet er nogsteeds elke kerst van met heel mijn hart😊.

De 1ste is helaas al geweest op tv,maar voor volgend jaar zou ik hem zeker aanraden ook aan jullie😁.

Wel leuke vraag trouwens van jou affie! Zal de reacties in de gaten houden voor aanraders😉

Affie
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Moderator
  • 79 reacties
  • 10 december 2024
Charlotte schreef:

3 hazelnootjes voor Assepoester. Een vrij onbekende film, maar ik word er nog steeds blij van iedere kerst🎅🏼

Heb ik nog niet eerder van gehoord inderdaad, misschien toch is een keertje opzoeken!😆

Affie
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Moderator
  • 79 reacties
  • 10 december 2024
Daanchocola schreef:

Ik heb een film,maar die is dit jaar in mijn leven gekomen. Ik wil hem overigens wel nu elk jaar als hij op tv komt kijken!

De film heet 3 wise man and a baby. De cover ziet er stom uit,maar wouw wat heb ik gelachen om die film. Meestal bij tv films weet je in 15 min hoe de film afloopt,maar nu bleef het tot de laatste 10 min een geheim. Ik hou daarvan!

Wat voor mij ook niet mag missen is mijn favoriete kinderfilm😅. Klinkt misschien gek,maar omdat er vaak ook kleine kids zijn in huis kijk ik hem toch elke keer met een grote lach op mijn gezicht. Hij heet een gelukkig pooh jaar. Dat is een winnie de poeh film met allemaal kerst verhalen en ookal ben ik 19,ik geniet er nogsteeds elke kerst van met heel mijn hart😊.

De 1ste is helaas al geweest op tv,maar voor volgend jaar zou ik hem zeker aanraden ook aan jullie😁.

Wel leuke vraag trouwens van jou affie! Zal de reacties in de gaten houden voor aanraders😉

Een onverwacht einde vind ik ook veel leuker! Dan hou je tenminste iets meer spanning erin in plaats van dat je vanaf het begin al weet te vertellen hoe het eindigt ( ook al is dat vrij vaak met kerstfilms😅) Maar daarom klinkt deze zeker als een aanrader!

Kinderfilms blijven meestal gewoon leuk om te kijken, zelfs voor volwassenen😉. Het zijn vaak simpele verhalen maar vaak weten ze je wel te raken 😊.

Wat fijn om te horen dat je het een leuke topic vindt! Zal mijn best doen om meer van dit soort topics te schrijven😁

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen