Waar keek jij als kind naar op televisie?

  • 14 February 2024
  • 11 reacties
  • 110 × bekeken

Badge +11
  • Community Manager
  • 174 reacties

Vandaag hadden we het op de Discord over oude tv-programma's waar we als kind naar keken. Zelf keek ik bijvoorbeeld graag naar Rocket Power en CatDog, maar ook MythBusters en How It's Made stonden ingebrand in onze oude televisie. En wat dacht je van Ned's Survival Gids? 🤩

Kortom, de simpele vraag: waar keek jij naar? 📺


11 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Pooaaahhh zoveel goede series van vroeger 🙈.

Ik keek bijvoorbeeld veel Cow and Chicken, Johny Bravo, Spongebob, maar ook de zoveelste herhaling van The A-team, Airwulf en MacGyver hahaha the memories…..

Reputatie 7
Badge +14

Zoveel, zoveel keuze, wel heb ik 2 zussen en 1 jonger broertje dus het was niet altijd mijn keuze wat we keken. 

 

Zelf heb ik goeie herinneringen aan Het huis Anubis, Avatar the last airbander en Rocket power

Reputatie 3
Badge +3

Voor mij was me favo echt wel De wonderlijke wereld van Gumball, (ik kijk er soms nog steeds naar 🫢) verders keek ik ook wel graag  naar flapjack, teen titans GO, en pokémon. 

Badge +11

Ohh ik ben de beste vergeten, ik keek natuurlijk ook naar Bassie & Adriaan als kind. Ik heb het zelfs zo vaak gekeken (toen nog op VHS) dat de banden kuren begonnen te vertonen 🙈

Reputatie 4
Badge +2

Veel te veel om op te noemen😅. Als ik vakantie of nikt te doen had. Was ik gekluisterd aan de Tv. Stond vaak 8:00 uur soms al rond 6:00 uur.

Tot moest avond eten en daarna tot moest gaan slapen.

 

Zal er wat opgaan noemen wat top 10 staat wat ik nog weet. Zal misschien dingen vergeten zijn!

Inazuma eleven

Avatar the last airbander (Ben echt heel erg benieuwd naar de nieuwe serie!!)

Star Wars: The Clone Wars

A-team

Disney 11

Pokémon

Flikken Maastricht/Rotterdam.

Ben 10

Jackie chan adventures 

Totally Spies

Miraculous

Reputatie 7
Badge +7

Oof, das al best wel lang geleden. Ik keek veel naar Adventure time, Phineas en Ferb, Scooby Doo (vind ik nog steeds super leuk 😅), Lanfeust Quest, Spangas, Brugklas, Teen Titans GO, Peter Pan Adventures en Tom en Jerry (vind ik ook nog steeds leuk!)

Door deze topic moest ik wel erg terug denken aan alle kinder programma’s die ik heb gekeken. En dat heeft voor mij wel een beetje een negatieve lading want de meeste kinderprogramma’s die ik me nog kan herinneren heb ik gekeken toen ik ziek was en thuis zat. Alle programma’s voor die tijd weet ik niet echt meer. 

Reputatie 7
Badge +11

Ben ik blij dat ik in de gouden era van cartoons & series ben opgegroeid, dit zijn enkele van de velen van mij;

Sonic X (was ik verslaafd aan, nog stééds trouwens, het staat nu op Netflix, pure nostalgie)

Yu-Gi-Oh! (vind alleen de serie met Yugi & Yami Yugi leuk, kwam altijd laat, wanneer ik bijna naar bed moest)

Invader Zim (nogal duister, maar ik vond en vind het nog altijd geweldig)

Spongebob

The Addams Family (geanimeerde serie)

Megaman NT Warrior (zou graag willen dat dit weer terugkwam samen met de zender Foxkids voordat het Jetix werd en daarna Disney XD)

Digimon

Pokémon 

Medabots

Hamtaro

Chin-Chan

Lilo & Stitch de serie

Tutenstein

Sabrina The Teenage Witch (animatieserie, al denk ik ook de oudere live-action te hebben gezien vóór The Chilling Adventures Of Sabrina op Netflix)

Kids Next Door

Foster's Home For Imaginary Friends 

Johnny Bravo

Robot Boy

Ben 10

Simsalagrimm

The Fairytaler

Clifford de Grote Rode Hond

Bassie & Adriaan

Pippi Langkous

Rugrats

My life as a teenage robot

Animaniacs (zó geweldig)

Dexter's Laboratory

Powerpuff Girls

Tom & Jerry 

Calimero

Knabbel & Babbel Rescue Rangers

Looney Tunes

The House Of Mouse serie (hilarisch, helaas is dit al jaren van de buis)

Timon & Pumbaa de serie 

Inspector Gadget

Alfred Jodocus Kwak

Otje

The Grim Adventures Of Billy & Mandy (was ik helemaal weg van, nog steeds. Zou zo graag willen dat dit terugkomt op Cartoon Network.. CN is gewoon niet meer wat het is geweest)

Pocket Dragon Adventures (videobanden)

Disney films (op videoband, dvd later)

Sprookjes (van een studio genaamd Burbank, op videoband)

Blue's Clues (het origineel, niet de reboot)

Dora

Platvoet & zijn vriendjes

Quest for Camelot (volgens mij op dvd)

Lassie

Maya de bij

Heidi

Taran & de toverketel (erg duistere Disney film, op videoband)

Scooby Doo

Kim Possible 

The Secret Saturdays

Gravity Falls (vind ik nog altijd leuk)

Budgie de kleine helikopter (ik was hier dol op als kind)

 

 

 

Reputatie 6

Ik was vooral fan van Peter Pan, Pokémon, Bakugan, Winx Club (simp voor Sky ✨), 101 Dalmatiërs, De Reddertjes en Jimmy Neutron! En dan nog de andere 100 dingen die hierboven genoemd worden. Erg nostalgisch om dit terug te lezen! 📚

Pokémon was een favoriet bij mij!

Reputatie 6
Badge +8

Ik vond de BZT show op npo3 altijd leuk om naar te kijken, jammer dat ze daarmee zijn gestopt

Reputatie 5
Badge +5

Het Huis Anubis, Zoey101, Drake & Josh

Reageer