Skip to main content

Serieliefhebbers gezocht!

  • 25 June 2024
  • 10 reacties
  • 164 × bekeken

Hey iedereen! Mijn naam is Jolien, ik ben 30 jaar en ik ben een enorme serieliefhebber. Misschien schaam ik mij een beetje voor het feit hoeveel series ik al verslonden heb in mijn leven haha. 😊 Hoeveel series heb jij al gezien en wat zijn jouw favoriete genres? Ik zal nu alleen een gedeelte ervan hier neerzetten. Het lijkt me erg leuk om tips uit te delen en te lezen welke jij uit het rijtje hieronder hebt gezien…

En wie weet bloeit er een leuke vriendschap op!
 

  • Alta mar
  • The Stranger
  • Young Royals
  • Girlboss
  • Berlín
  • Behind Her Eyes
  • Liebes Kind
  • Fool Me Once
  • The Letdown
  • Virgin River
  • The Walking Dead
  • After Life
  • Quicksand
  • Stranger Things
  • 13 Reasons Why
  • Heartstopper
  • Ginny & Georgia
  • Atypical
  • Archive 81
  • Lupin
  • Unbelievable
  • Better Call Saul
  • La casa de papel
  • Glitch
  • The Good Doctor
  • Top of the Lake
  • Lucifer
  • The Society
  • Breaking Bad
  • The OA
Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Welkom, veel series in je lijst zijn echt goed. Zelf ook echt een serie fanaat. Stuur me gerust een berichtje 

Reputatie 5
Badge +6

La casa de Papal

Lucifer(halverwege gestopt vond het zelf niet zoveel aan)

Series met autisten vind ik zelf heel leuk blijkbaar dus:
Atypical & The Good doctor(mee bezig te kijken) 😄

Stuur mij gerust een berichtje
Veel goede series maar vind het meestal niet zoveel aan om ze alleen te kijken.

Badge +2

La casa de Papal

Lucifer(halverwege gestopt vond het zelf niet zoveel aan)

Series met autisten vind ik zelf heel leuk blijkbaar dus:
Atypical & The Good doctor(mee bezig te kijken) 😄

Stuur mij gerust een berichtje
Veel goede series maar vind het meestal niet zoveel aan om ze alleen te kijken.

Ik vind het vooral interessant om te zien hoe ze zo iemand dan neerzetten in zo’n serie. The Good Doctor de allerlaatste aflevering van gezien op Videoland. Ik vond het een hele mooie afsluiter van de serie! 7 seizoenen er komt verder geen nieuwe meer helaas. 

Reputatie 5
Badge +10

Heey ik hou ook echt super veel van series ik kijk nu Alice in Borderlands echt super spannend !!!

Badge +2

Heey ik hou ook echt super veel van series ik kijk nu Alice in Borderlands echt super spannend !!!

Oké, ik zie dat het een Japanse serie is, ik kijk over het algemeen alleen Nederlandse, Amerikaanse, Zweedse en Spaanse series.

Ik heb ook al zo n beetje alles gezien. Een goede drama serie blijft het leuks. Maar deze zijn ook goed 😁

Reign, The Originals, The strain

 

Badge +2

Ik heb ook al zo n beetje alles gezien. Een goede drama serie blijft het leuks. Maar deze zijn ook goed 😁

Reign, The Originals, The strain

 

The Strain was ik een keer aan begonnen maar niet verder gaan kijken, omdat ik het een beetje vaag vond worden ofzo 😅

Ik heb ook al zo n beetje alles gezien. Een goede drama serie blijft het leuks. Maar deze zijn ook goed 😁

Reign, The Originals, The strain

 

The Strain was ik een keer aan begonnen maar niet verder gaan kijken, omdat ik het een beetje vaag vond worden ofzo 😅

Jaa whaha klopt. Vond soms wel lachen vooral die geluiden die ze maakte. Maar wel een unieke serie.

Badge +2

Ik heb ook al zo n beetje alles gezien. Een goede drama serie blijft het leuks. Maar deze zijn ook goed 😁

Reign, The Originals, The strain

 

The Strain was ik een keer aan begonnen maar niet verder gaan kijken, omdat ik het een beetje vaag vond worden ofzo 😅

Jaa whaha klopt. Vond soms wel lachen vooral die geluiden die ze maakte. Maar wel een unieke serie.

Haha, wie weet ga ik em ooit eens verder kijken.

Reputatie 5
Badge +6

La casa de Papal

Lucifer(halverwege gestopt vond het zelf niet zoveel aan)

Series met autisten vind ik zelf heel leuk blijkbaar dus:
Atypical & The Good doctor(mee bezig te kijken) 😄

Stuur mij gerust een berichtje
Veel goede series maar vind het meestal niet zoveel aan om ze alleen te kijken.

Ik vind het vooral interessant om te zien hoe ze zo iemand dan neerzetten in zo’n serie. The Good Doctor de allerlaatste aflevering van gezien op Videoland. Ik vond het een hele mooie afsluiter van de serie! 7 seizoenen er komt verder geen nieuwe meer helaas. 

Helemaal mee eens, Misschien een leuk idee om met een groepje één serie te kijken :)