Meer vriendinnen/vrienden die anime kijken

  • 22 February 2023
  • 2 reacties
  • 156 × bekeken

Reputatie 1

Hallo mensjes,

Ik ben Renzo, een 16 jarige jonguh en ik hou van dingen zoals gamen, schaken, anime en cosplay (ookal doe ik zelf bijna niks aan cosplay).Ik woon in Zuid-Holland richting Leiden. Ik heb wel veel mensen waarmee ik kan praten maar dat zijn allemaal jongens en hebben niet echt dezelfde interesses.

Als er dan meiden zijn (jongens vind ik ook nog goed) die platformers spelen of gewoon leuke spellen die samen kunnen of/en anime kijken dan vind ik dat heel leuk (ik heb nog niet de meeste populaire animes gekeken dus die vind ik wel leuk om samen te kijken, denk aan death note, attack on titan, berserk enz.) Mijn top 3 animes zijn denk ik Violet Evergarden, Higurashi when they cry en Angel Beats

Please stuur me een berichtje ik ben wel nog een beetje bang voor mensen maar als ik je mag dan kom ik heel snel uit mijn schelp.


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Heey Renzo!

 

Leuk dat wij bijna dezelfde naam hebben :-)

 

Klinkt leuk wat je allemaal doet. Al ben ik zelf niet heel erg bekend met animes hahah😅. Wie weet zijn er hier nog meer mensen die er meer bekend mee zijn dan ik

 

Groetjes :-)

Reputatie 2
Badge +1

Hoi Sanzo,

 

Ik woon zelf dicht bij Arnhem als student. Games en anime liggen mij ook best lol. Attack on titan en violet evergarden heb ik gezien, die vond ik ook best leuk. De film van de 2de sowieso ook. Inmiddels ben ik echt helemaal de tel kwijt van wat ik allemaal gezien heb lmao, maar iets van mijn top lijst zou denk ik iets zijn van: Konosuba, Overlord, Vinland saga, Kobayashi's dragon maid, Land of the lustrous, Girls’ last tour, Made in abyss (van deze leerde ik de opening op m'n piano), Attack on titan, Sweetness and lightning en Asobi asobase.

Gamen doe ik de laatste tijd een stuk minder (HBO heeft nul genade 😱) maar ik speel weleens dingen zoals The forest, Apex legends, Stellaris en VR chat.

Je hoeft je niet te schamen dat je een beetje bang bent hoor. Ik straal mezelf in het echt zelfverzekerd en koel uit maar ik worstel zelf nogal vaak met angstklachten en onzekerheden 😂. Dat anderen je interesses vaak niet delen ken ik zelf erg goed en ik weet hoe storend dat kan zijn. Dm me gerust via hier of voeg me toe op discord (AlexP#3472). Zit zelf ook in de Join Us server dus daar zouden we bv eventueel een serietje kunnen pakken :)