Skip to main content

Marvel fans?

• 19 November 2024
  • 8 reacties
  • 33 × bekeken

Affie
Forum|alt.badge.img+5

Hoi iedereen,

Zijn er hier nog meer mensen fan van Marvel (MCU)? Zelf ben ik namelijk een aardig grote fan😆.  Ik heb zo'n beetje alle films gezien en kijk ook naar de meeste series die erbij horen. De laatste Marvel show die ik heb gezien is Agatha All Along en die vond ik echt super leuk!

Ik ben benieuwd naar andere mensen hun favoriete films/shows, characters van Marvel, so let me know!!

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 19 november 2024

Heyy ​@Affie wat een leuk topic. Ik ben zeker een marvel fan. Ik wil heel graag nog die nieuwe venom film kijken. Ik heb gehoord dat die super gaaf is. Maar nog even wachten tot dat die op een streaming dienst komt :)

Eva011
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 19 november 2024

@KitCat Jaa inderdaad ik zag laatst de trailer en die wilde ik ook nog kijken, maar denk toch dat mijn favoriete film CAWS moet zijn. 

Affie
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 19 november 2024
KitCat schreef:

Heyy ​@Affie wat een leuk topic. Ik ben zeker een marvel fan. Ik wil heel graag nog die nieuwe venom film kijken. Ik heb gehoord dat die super gaaf is. Maar nog even wachten tot dat die op een streaming dienst komt :)

Dankjewel😁

De nieuwste Venom is 100% een aanrader! Heb hem zelf in de bios gezien en het was echt super vet. Hopelijk verschijnt die snel op streamingsdiensten zodat je er ook naar kunt kijken😉

Affie
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 19 november 2024
Eva011 schreef:

@KitCat Jaa inderdaad ik zag laatst de trailer en die wilde ik ook nog kijken, maar denk toch dat mijn favoriete film CAWS moet zijn. 

CAWS heb ik nog niet eerder van gehoord. Waar gaat die over??

Eva011
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 19 november 2024

Captain America Winter Soldier, gaat over Bucky die beste vriend :)

Affie
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 20 november 2024
Eva011 schreef:

Captain America Winter Soldier, gaat over Bucky die beste vriend :)

Oh stukk

Die heb ik zeker wel gezien maar had nog nooit van die afkorting gehoord haha

Marijn Vriens
Forum|alt.badge.img+3

Jazeker ben best groot fan! toevallig heb ik afgelopen maand samen met een vriend van mij alle Marvel films afgekeken in de juiste tijd lijn. In februari komt er een nieuwe :) 

Affie
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 20 november 2024
Marijn Vriens schreef:

Jazeker ben best groot fan! toevallig heb ik afgelopen maand samen met een vriend van mij alle Marvel films afgekeken in de juiste tijd lijn. In februari komt er een nieuwe :) 

Oh wat leuk! Daar was ik met mijn zus ook mee begonnen maar nooit afgemaakt🙈

Zag inderdaad dat er weer een nieuw deel van Captain America uitkomt in het voorjaar dus ben daar erg benieuwd naar!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen