Skip to main content

Klassieke muziekconcert

• July 10, 2025
  • 4 reacties
  • 90 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo allemaal,

Zou iemand met mij naar een klassieke muziekconcert willen? Mocht je liefhebber zijn van klassieke muziek en interesse hebben, stuur me gerust een privéberichtje en dan kunnen we met elkaar afstemmen.

Groetjes

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+3

Misschien kom ik wel mee! Ik ben dol op klassiek, al weet ik weinig over componisten en composities. Volgende maand ga ik naar het Prinsengrachtconcert.

Forum|alt.badge.img+3

Trouwens nog een tip van mij voor als je op dit forum actief blijft: laat in zo’n eerste post net wat meer over jezelf weten dan alleen wat je graag zou willen ondernemen zoals je leeftijd, geslacht, waar je woont; anders reageren waarschijnlijk niet veel mensen.

Het is namelijk wel spannend om over het internet mensen te ontmoeten, en al helemaal als je zo weinig over ze weet. Veilige communicatie vinden mensen belangrijk, ook al zou jij superbetrouwbaar blijken te zijn.

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • July 25, 2025

Ken je 24chambers? ze hebben vgm maandelijks 2 concerten? van allerlei verschillende groepen, soms in amsterdam of utrecht enz. 

Forum|alt.badge.img+3

Ken je 24chambers? ze hebben vgm maandelijks 2 concerten? van allerlei verschillende groepen, soms in amsterdam of utrecht enz. 

Héé. Nee, die kende ik niet. Maar ik heb ze zojuist opgezocht en ik zie dat ze een concert bij het Flevoparkbad gaan geven. Het leek me altijd al leuk zoiets te bezoeken.