Skip to main content

In de LINDA.Meiden met mijn eigen ervaringsverhaal

• May 13, 2025
  • 4 reacties
  • 96 × bekeken

𝑩𝒓𝒊𝒕𝒕.𝒐𝒏.𝒕𝒐𝒖𝒓
Forum|alt.badge.img+8

Leuk nieuws! Ik kom binnenkort met mijn verhaal over eenzaamheid en de online community/discord in het blad LINDA.Meiden. Ik heb gesproken over mijn ervaringen wat betreft eenzaamheid en online contacten. 

Dit interview is mede tot standgekomen door Diego, alle dank aan hem :)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Diego
Junior Community Coördinator
Forum|alt.badge.img+15
  • Junior Community Coördinator
  • May 13, 2025

Wauww fantastisch Britt, fijn dat het zo'n goed gesprek was. Ben benieuwd naar het interview.

𝑩𝒓𝒊𝒕𝒕.𝒐𝒏.𝒕𝒐𝒖𝒓
Forum|alt.badge.img+8

Het interview staat online! Via de link hier beneden kan je het lezen. Echter, deze tekst is lichtelijk aangepast naar wat Odido en Linda Meiden wilden. Wil je het originele verhaal lezen? Dat kan op de site van JoinUs zelf!

Veel leesplezier 

Je sociale leven een boost geven? Zo doe je dat https://www.linda.nl/advertorial/eenzaam-boost-sociale-leven/

Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • June 4, 2025

Hoi Britt,

Wat tof dat je zo open bent geweest tijdens het interview, hoe je vertelt wat je miste en welke mooie dingen het je gebracht hebt door Join Us te volgen. Zoals de uitjes en contacten die je hebt gekregen, waarmee off/online gesprekken mee kunt voeren. Hoe super goed dat je jezelf hebt kunnen uitdagen om op mensen af te stappen om te vragen aan mensen voor een foto te kunnen nemen.

Ga zo door om uit je comfortzone te stappen👍!

𝑩𝒓𝒊𝒕𝒕.𝒐𝒏.𝒕𝒐𝒖𝒓
Forum|alt.badge.img+8

Hoi Britt,

Wat tof dat je zo open bent geweest tijdens het interview, hoe je vertelt wat je miste en welke mooie dingen het je gebracht hebt door Join Us te volgen. Zoals de uitjes en contacten die je hebt gekregen, waarmee off/online gesprekken mee kunt voeren. Hoe super goed dat je jezelf hebt kunnen uitdagen om op mensen af te stappen om te vragen aan mensen voor een foto te kunnen nemen.

Ga zo door om uit je comfortzone te stappen👍!

Ga ik zeker doen! Dankjewel!!