Flikken maastricht

  • 8 November 2023
  • 3 reacties
  • 79 × bekeken

Badge +2

Hoi mijn naam is Britt, ik ben een enorme fan van flikken Maastricht. En lijk me wel leuk om met andere mensen, die ook graag naar die serie kijken om ermee over praten, zoals wat zij leuk vinden aan de serie of welke verhaallijnen ervan. 
Want ik vind zelf vind de cliffhanger van seizoen 17 de spannendste cliffhanger die ze ooit hebben gehad.


3 reacties

Badge +11

Woah ja de cliffhanger van het laatste seizoen is wel behoorlijk spannend. Maar ik denk dat het wel weer goed zal komen tussen Wolfs en Eva. Ik ben wel benieuwd of Maurice nog leeft, als dat zo is kan hij misschien vertellen dat het een plan was van Eddie.

Wist je trouwens dat ze nog figuranten zoeken voor het seizoen dat ze nu aan het opnemen zijn? 
https://www.avrotros.nl/article/meld-je-aan-als-figurant-in-flikken-maastricht~104/

Badge +2

Maar Maurice kent Eddie niet er was de hele tijd een tussen persoon, maar ik denk wel Eva en Wolfs het zelf kunnen bedenken, maar toch heeft Wolfs nog altijd Maurice neergeschoten.Dus  ik denk wel dat Eva hem gaat vergeven maar niet snel.

Reputatie 7
Badge +14

Ik ben ook enorm benieuwd, ze weten het wel spannend te houden. 

Reageer