Skip to main content

Filmliefhebbers met Pathe Unlimited gezocht (regio Rotterdam/Schiedam)

• October 15, 2025
  • 2 reacties
  • 74 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hey iedereen,

Sinds kort heb ik Pathe unlimited en het lijkt me erg leuk om een film groepje te starten, want samen kijken is toch net wat gezelliger.

Ik ben Mikko, 23 jaar, en mijn favoriete genres zijn sciencefiction en thrillers, al sta ik ook zeker open voor een ander genre. Meestal ben ik te vinden bij de Pathe in Rotterdam (Schouwburgplein/De Kuip) of die in Schiedam.

Lijkt het je wat om aan te sluiten? We kunnen een whatsapp groep starten om makkelijk af te spreken. Als je interesse hebt, laat dan een reactie achter of stuur me een dm!

Groetjes,

Mikko

Bericht van Join Us
Dit is een initiatief van een member. Join Us heeft hierop geen toezicht en draagt geen verantwoordelijkheid voor de groepsapp, berichten en/of activiteiten die hieruit voortkomen. Ontmoet mensen die je online leert kennen altijd op een veilige manier.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 15, 2025

Hoi Mikko,

Ik heb even een disclaimer geplaats bij je topic. Dit omdat het een initiatief is buiten Join Us om zult zijn.

Het klikt als een hele leuke idee. Helaas is Rotterdam voor mij te ver om bij het groepje aan te sluiten. Maar ik wens je een fijne groep, waarmee je gezellig dagjes naar de bioscoop kunt gaan. Alvast veel plezier iedereen die hierbij wilt invoegen.

• October 19, 2025

Hey leuk idee ik zou graag aan willen sluiten!!