Filmliefhebbers?

  • 22 August 2023
  • 12 reacties
  • 159 × bekeken

Reputatie 3
Badge +4

De laatste tijd heb ik een hele erge interesse gekregen in films, en ik vroeg me af of er meerdere mensen zijn die deze passie met me delen?
 

Mijn favoriete genre is horror en historisch, maar een goede drama of romantische feelgood film vind ik ook heerlijk om te kijken :) Daarnaast ben ik een groot fan van oudere animatiefilms! 
 

Ik fantaseer er soms stiekem van om zelf ook een eigen film te maken, maar dit blijft gewoon een droom voor me voorlopig :) 

 

Het zou me heel gaaf lijken om nog wat meer filmliefhebbers te ontmoeten! 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

12 reacties

Reputatie 3
Badge +5

Ik ben zelf ook fan van horror films! Ik heb er nog wel een aantal op Netflix om te kijken😂 Series met een horror tintje hebben ook mijn voorkeur, maar een comedy serie (Of een comedy film, vind ik ook altijd leuk!)

 

Reputatie 2
Badge +3

Hey ik ben ook een groot film liefhebber! Zo heb ik tot nu toe zeker 500+ films gezien van verschillende genres. Horror en romantiek films zitten daar echter nauwelijks tussen, omdat ik bij deze films vaak het gevoel heb dat ze diepgang en/of originaliteit missen. Als je films kent die dit tegenspreken dan hoor ik het graag, want ik heb deze genres nooit een echte kans gegeven😉
De laatste twee jaar probeer ik ook oudere  (animatie)films te kijken, want ik heb mij gerealiseerd dat hier een hoop (hidden) gems tussen zitten. Mijn favoriete classic animatie films tot nu toe zijn:

  • Grave of the Fireflies
  • The Secret of NIMH
  • Kiki's Delivery Service
  • The Nightmare Before Christmas
Reputatie 2
Badge +5

hey hoi! ik zag dat je een film wou maken? 

Ik heb dat zelf een hele tijd terug gedaan! En ik kan zelf een beetje editen. en filmen is me passie! Dus als je het wilt! Stuur me een berichtje. Dan wil ik me zeker inzette om een leuke film te maken met je! als je daar voor open staat! 

Reputatie 3
Badge +4

Ik ben zelf ook fan van horror films! Ik heb er nog wel een aantal op Netflix om te kijken😂 Series met een horror tintje hebben ook mijn voorkeur, maar een comedy serie (Of een comedy film, vind ik ook altijd leuk!)

 

Series zijn idd superleuk om te kijken!! Ik heb er helaas alleen niet vaak het geduld voor :,)) Ik denk dat mijn favoriete comedy/drama serie Bojack Horseman is, echt een aanrader als je die nog hebt gekeken!! 

Reputatie 3
Badge +4

hey hoi! ik zag dat je een film wou maken? 

Ik heb dat zelf een hele tijd terug gedaan! En ik kan zelf een beetje editen. en filmen is me passie! Dus als je het wilt! Stuur me een berichtje. Dan wil ik me zeker inzette om een leuke film te maken met je! als je daar voor open staat! 

Hey! Klinkt idd heel gaaf!! Ik ben momenteel nog bezig met het script (het is een beetje een documentaire-horror verhaal haha), maar ik kom hier zeker nog op terug :) Respect dat je ook kan editen, het lijkt me zo moeilijk!! 

Reputatie 3
Badge +4

Hey ik ben ook een groot film liefhebber! Zo heb ik tot nu toe zeker 500+ films gezien van verschillende genres. Horror en romantiek films zitten daar echter nauwelijks tussen, omdat ik bij deze films vaak het gevoel heb dat ze diepgang en/of originaliteit missen. Als je films kent die dit tegenspreken dan hoor ik het graag, want ik heb deze genres nooit een echte kans gegeven😉
De laatste twee jaar probeer ik ook oudere  (animatie)films te kijken, want ik heb mij gerealiseerd dat hier een hoop (hidden) gems tussen zitten. Mijn favoriete classic animatie films tot nu toe zijn:

  • Grave of the Fireflies
  • The Secret of NIMH
  • Kiki's Delivery Service
  • The Nightmare Before Christmas

Ik ken het gevoel bij de horrorfilms wel, maar daarom vind ik ze eerlijk gezegd wel leuk om te kijken. Het is gewoon eens relaxt om soms je hersenen uit te schakelen en gewoon te kijken naar een cheesy slasher van de jaren 80 denk ik :) Maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening! 
 

De films die je opnoemt zijn inderdaad echt geweldig, vooral Kiki’s Delivery Service is een favoriet van me! Wat een andere hele gave animatiefilm uit de jaren 80 is, is When the Wind Blows. Het is wel een erg deprimerend verhaal, dus wees gewaarschuwd haha

Reputatie 2
Badge +5

hey hoi! ik zag dat je een film wou maken? 

Ik heb dat zelf een hele tijd terug gedaan! En ik kan zelf een beetje editen. en filmen is me passie! Dus als je het wilt! Stuur me een berichtje. Dan wil ik me zeker inzette om een leuke film te maken met je! als je daar voor open staat! 

Hey! Klinkt idd heel gaaf!! Ik ben momenteel nog bezig met het script (het is een beetje een documentaire-horror verhaal haha), maar ik kom hier zeker nog op terug :) Respect dat je ook kan editen, het lijkt me zo moeilijk!! 

heey! haha, je mag je me een berichtje sturen als je klaar voor bent! Ik kijk al super erg na uit om de opnames te kunnen doen! Ik kan wel knippen en plakken enzo. muziek onder zette bla bla bla haha maar het is net de kunst hoe je t doen! 

Reputatie 5
Badge +7

Hallo JoeySoup, ik heb je topic verplaatst naar de categorie Films series en muziek😃 dit past wat beter bij het onderwerp.

Reputatie 3
Badge +5

Ik ben zelf ook fan van horror films! Ik heb er nog wel een aantal op Netflix om te kijken😂 Series met een horror tintje hebben ook mijn voorkeur, maar een comedy serie (Of een comedy film, vind ik ook altijd leuk!)

 

Series zijn idd superleuk om te kijken!! Ik heb er helaas alleen niet vaak het geduld voor :,)) Ik denk dat mijn favoriete comedy/drama serie Bojack Horseman is, echt een aanrader als je die nog hebt gekeken!! 

Bojack ken ik!! Hele leuke serie! Rick en Morty is ook altijd een leuke serie! Ik vond Hoops (is helaas maar 1 seizoen op Netflix, ook een leuke serie!)

Reputatie 3
Badge +4

Hallo JoeySoup, ik heb je topic verplaatst naar de categorie Films series en muziek😃 dit past wat beter bij het onderwerp.

Prima! :)

Reputatie 3
Badge +4

Ik ben zelf ook fan van horror films! Ik heb er nog wel een aantal op Netflix om te kijken😂 Series met een horror tintje hebben ook mijn voorkeur, maar een comedy serie (Of een comedy film, vind ik ook altijd leuk!)

 

Series zijn idd superleuk om te kijken!! Ik heb er helaas alleen niet vaak het geduld voor :,)) Ik denk dat mijn favoriete comedy/drama serie Bojack Horseman is, echt een aanrader als je die nog hebt gekeken!! 

Bojack ken ik!! Hele leuke serie! Rick en Morty is ook altijd een leuke serie! Ik vond Hoops (is helaas maar 1 seizoen op Netflix, ook een leuke serie!)

Futurama is ook een hele leuke als je van Rick en Morty houdt!! Een van mijn favoriete Amerikaanse animatieseries :)

Reputatie 3
Badge +5

Die ken ik inderdaad! Veel afleveringen van gezien! 

Ik ben zelf ook fan van horror films! Ik heb er nog wel een aantal op Netflix om te kijken😂 Series met een horror tintje hebben ook mijn voorkeur, maar een comedy serie (Of een comedy film, vind ik ook altijd leuk!)

 

Series zijn idd superleuk om te kijken!! Ik heb er helaas alleen niet vaak het geduld voor :,)) Ik denk dat mijn favoriete comedy/drama serie Bojack Horseman is, echt een aanrader als je die nog hebt gekeken!! 

Bojack ken ik!! Hele leuke serie! Rick en Morty is ook altijd een leuke serie! Ik vond Hoops (is helaas maar 1 seizoen op Netflix, ook een leuke serie!)

Futurama is ook een hele leuke als je van Rick en Morty houdt!! Een van mijn favoriete Amerikaanse animatieseries :)