Skip to main content
JoeySoup
Legend
August 22, 2023

Filmliefhebbers?

• August 22, 2023
  • 12 reacties
  • 165 × bekeken

De laatste tijd heb ik een hele erge interesse gekregen in films, en ik vroeg me af of er meerdere mensen zijn die deze passie met me delen?

Mijn favoriete genre is horror en historisch, maar een goede drama of romantische feelgood film vind ik ook heerlijk om te kijken :) Daarnaast ben ik een groot fan van oudere animatiefilms! 

Ik fantaseer er soms stiekem van om zelf ook een eigen film te maken, maar dit blijft gewoon een droom voor me voorlopig :) 

Het zou me heel gaaf lijken om nog wat meer filmliefhebbers te ontmoeten! 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

12 reacties

JoeySoup
JoeySoupAuteur
Legend
August 28, 2023

Ik ben zelf ook fan van horror films! Ik heb er nog wel een aantal op Netflix om te kijken😂 Series met een horror tintje hebben ook mijn voorkeur, maar een comedy serie (Of een comedy film, vind ik ook altijd leuk!)

Series zijn idd superleuk om te kijken!! Ik heb er helaas alleen niet vaak het geduld voor :,)) Ik denk dat mijn favoriete comedy/drama serie Bojack Horseman is, echt een aanrader als je die nog hebt gekeken!! 

Bojack ken ik!! Hele leuke serie! Rick en Morty is ook altijd een leuke serie! Ik vond Hoops (is helaas maar 1 seizoen op Netflix, ook een leuke serie!)

Futurama is ook een hele leuke als je van Rick en Morty houdt!! Een van mijn favoriete Amerikaanse animatieseries :)

Niet meer actief
August 28, 2023

Die ken ik inderdaad! Veel afleveringen van gezien! 

Ik ben zelf ook fan van horror films! Ik heb er nog wel een aantal op Netflix om te kijken😂 Series met een horror tintje hebben ook mijn voorkeur, maar een comedy serie (Of een comedy film, vind ik ook altijd leuk!)

Series zijn idd superleuk om te kijken!! Ik heb er helaas alleen niet vaak het geduld voor :,)) Ik denk dat mijn favoriete comedy/drama serie Bojack Horseman is, echt een aanrader als je die nog hebt gekeken!! 

Bojack ken ik!! Hele leuke serie! Rick en Morty is ook altijd een leuke serie! Ik vond Hoops (is helaas maar 1 seizoen op Netflix, ook een leuke serie!)

Futurama is ook een hele leuke als je van Rick en Morty houdt!! Een van mijn favoriete Amerikaanse animatieseries :)